سلام خدمت همه ی شما دوستان  نماز روزه هاتون قبول باشه ان شاء الله .

یک سوال خیلی مهم در مورد خواستگارم دارم که مشاور کنکور هستن. شرایط ایشون به شدت منو بدبین و نگران کرده، از طرفی به ایشون علاقه هم دارم و نمیدونم در مورد شرایط شغل و کار ایشون طبق منطقم تصمیم بگیرم یا احساسم.

همین طور که گفتم ایشون مشاور کنکور هستن، شغل این آقا طوری هست که سالی حدود 200 تا دختر به صورت حضوری برای کنکور با ایشون مشاوره میگیرن و هفته ای یک بار حضوری  میرن تا با هاشون حرف بزنه، حدودا  یک ربع بعد نفر بعدی همین طور ادامه داره و چشم تو چشم باهاشون حرف میزنه و و شوخی میکنه  به جز مسایل درسی ... .

دخترهای دبیرستانی هم که خودتون میشناسید بعضی هاشون همش شروع میکنن در دل کردن و بهانه آوردن و تعریف کردن از زندگی شخصی شون که اصلا خیلی مواقع به درس ارتباطی نداره و خود شیرینی کردن و گاها عشوه و ناز ... واقعا گاهی اوقات احساس میکنم این آقا  رو دوست پسر خودشون میدونن و درس بهانه است و میخوان تنهایی شون رو پر کنن. البته بگم مطمئن نیستم احساس میکنم این طوره.

شب ها هم ساعت 10 شب به بعد گزارش کار میدن به این آقا که مثلا فلان ساعت خوندم بعد شروع میکنن چت کردن و پیام فرستادن درد و دل  کردن. یک سری حرفای سطحی و مزه پرونی مثلا رفتم حموم.

این آقا رتبه برتر بودن و از 18 سالگی مشاور شدن الان 10 ساله شغل شونه، سوالم اینه که این مسائل چقدر تحریک کننده است برای این آقا، نکنه از ارتباط با دخترها خیلی تحریک میشه و فکر گناه براشون ایجاد بشه ...

با این شرایط آیا ایشون پاک و قابل اعتماد اند؟، و اگر ازدواج کنیم بعد از ازدواج  دیدن این همه دختر رنگارنگ در طول یک سال و هر کدوم  هفته ای یک بار حضوری و تماس تلفنی مشکل ساز میشه یا نه؟

آیا این آقا به واسطه شغل شون تنوع طلب هستن یا نه؟ ممنون میشم که بنده رو راهنمایی کنید.


مرتبط با تحریک مردان:

مگه میشه پسری با یه SMS تحریک بشه؟!

کارم گناهه و دارم باعث تحریک پسرا میشم ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

پسران با دیدن حرکات یه دختر رشته پارکور تحریک میشن ؟

آقایون، ممکنه زنی از نظر شما زیبا باشه ولی تحریک کننده نباشه؟

آیا کوتاه یا بلند بودن مانتو رو تحریک آقایون تاثیر داره؟

کفش پاشنه بلند خانم ها باعث تحریک آقایون میشه ؟

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

چرا تارهای موی زن تحریک آمیزند برای مردها؟

نقش حجاب زنان در جذاب شدن آن ها برای مردان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده

مردان از صدای خنده ی دختر تحریک میشن؟

تو تاکسی اگه بدنم به یه مرد بخوره اون تحریک میشه ؟

خدایا منو ببخش که با پوششم باعث تحریک آقایون می شدم

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

آیا پزشک با دیدن اندام من تحریک میشه ؟

چه بپوشیم که شما آقایون تحریک نشید ؟


ارتباط با نامحرم :

نوع رفتار در برابر نامحرمانی که بزرگتر یا کوچکتر از ما هستند

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

چطور به نامحرم های فامیل بفهمونم که دوست ندارم دست بدم

نحوه ی برخورد با خانم های محرم که پوشش مناسب ندارند

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

خواستگاری دارم که در خانواده ی اونا محرم و نامحرم معنی نداره

بعضی ها اشتباها دست دادن به نامحرم را نشانه احترام می دانند

جاری من محرم و نامحرم سرش نمیشه

دست دادن دختر به مرد نامحرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)