بعضی از آقایون به خاطر شرایط شغلیشون (آقایون پزشک رادیولوژی سونوگرافی و...) ممکنه قسمتی از بدن خانمها رو برهنه ببینند. مثلا چند وقت پیش به خاطر شرایط درمانی یکی از پزشکان که جوان هم بودن بالا تنه منو بصورت برهنه در دو سه جلسه دیدن من که خیلی خجالت میکشیدم چون تا حالا کسی منو تو اون وضعیت ندیده بود.حالا سوال من اینه که ممکنه با دیدن من تحریک شده باشه.چون من برای اد امه درمان قراره پیشش برم ممکنه منو با یه دید دیگه ای نگاه کنه ؟؟ به نظرتون من باید چیکار کنم؟؟


پاسخ :

سلام

بستگی داره با چه دیدی نگاه کنه . معمولا پزشکان ، امداگران و برخی از افراد عادی ، این قدرت رو دارن که نگاه کنن ولی تحریک نشن . 

بستگی داره زمانی که نگاه می کنه ، چی توی مغزش در جریانه . پزشک معمولا به درمان فکر می کنه . امدادگر به نجات فکر می کنه و ... . همین پزشک و امدادگر وقتی خونه میرن ، نوع نگاهشون رو تغییر میدن !

پس یه پزشک با اخلاق با دیدن اندام شما ، به درمان تون فکر می کنه ، در نتیجه تحریک نمیشه . 

موفق باشید


مرتبط :

مگه میشه پسری با یه SMS تحریک بشه؟!

کارم گناهه و دارم باعث تحریک پسرا میشم ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

پسران با دیدن حرکات یه دختر رشته پارکور تحریک میشن ؟

آقایون، ممکنه زنی از نظر شما زیبا باشه ولی تحریک کننده نباشه؟

آیا کوتاه یا بلند بودن مانتو رو تحریک آقایون تاثیر داره؟

کفش پاشنه بلند خانم ها باعث تحریک آقایون میشه ؟

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

چرا تارهای موی زن تحریک آمیزند برای مردها؟

نقش حجاب زنان در جذاب شدن آن ها برای مردان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده

مردان از صدای خنده ی دختر تحریک میشن؟

تو تاکسی اگه بدنم به یه مرد بخوره اون تحریک میشه ؟

خدایا منو ببخش که با پوششم باعث تحریک آقایون می شدم

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

چه بپوشیم که شما آقایون تحریک نشید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)