دختری هستم حدودا سی ساله، از خانواده متوسط و با ظاهر از نطر خودم متوسط و به لطف اطرافیان خوب، من حدود چهار ماهی هست که از یه رابطه فوق العاده پرچالش و شدید عاطفی بیرون اومدم، ارتباط دوستی نبود چون مطلقا اهلش نبودم، طرف مقابلم هم ظاهرا نبود، اختلاف فرهنگی و فکری شدیدی بین ما بود که هر روز فاصله ما رو بیشتر و بیشتر کرد و در نهایت جدا شدیم، بگذریم مساله من الان اون بنده خدا نیست. ارتباط ما چند ماهه که تموم شده.

نمیدونم چی شده که درست تو موقعیتی که فکر میکردم به جمع بندی رسیدم و خودم رو پیدا کردم و میدونم چی میخوام و چه مردی ایده آلم هست، تو موقعیتی قرار گرفتم که نمیدونم واقعا چکار کنم، همه معادلات و ساختاری که چیدم بهم ریخته ...

من سالها پیش از پسری خیلی خوشم می اومد و واقعا برام جذاب بود، الانش هم به نظرم جذابه ولی هیچ وقت ارتباط رسمی بین ما شکل نگرفت، خصوصا این کشش بیشتر از طرف من بود، همیشه فکر میکردم اگه یه روزی این فرد به من ابراز علاقه کنه من میرم رو ابرها، اما وقتی چند روز پیش ازش یه ایمیل گرفتم که گفت این کشش یک طرفه نبوده و فلان و خواسته که با هم بیشتر آشنا بشیم، من برخلاف تصورم رو ابرها نرفتم، تو یه شوک شدید رفتم و تا چند دقیقه فقط به متن خیره شده بودم.

اصلا نمیدونستم چه احساسی داشته باشم؟، الان باید چیکار کنم؟، از اثرات اون ارتباط فرسایشی قبلیه؟، احساس من عوض شده؟، الان تو شوک مغزی ام؟، کار درست چیه واقعا؟، نمیخوام تصمیمی بگیرم که پشتش پشیمونی بیاره، اما انگار از لحاظ روحی هنوز آمادگی ورود به ارتباطی رو پیدا نکردم که میدونم شروع ارتباط من بدون تنش نخواهد بود.

از یه طرف انگار نمیخوام این موقعیت از دست بره، از طرفی ارتباط من با اون بنده خدا قبلی از لحاظ عاطفی تکلیفش مشخص شده اما من از جهات دیگه ای ارتباط مون مدیریت نشده و عمیقا به هیچ وجه نمیخوام دوباره از طرف من آسیب ببینه، اینم بگم این کسی که ایمیل داده آدم معمولی و سطح پایینی نیست که همین جوری رو هوا یه چیزی بگه، رو هر قدمش کلی فکر و سنجش هست، و نمیخوام من رفتار نسنجیده ای داسته باشم.

به اندازه کافی به نفر قبلی آسیب زدم و قلبش رو با رفتارهای نسنجیده ام خیلی شکسته ام، نمیخوام این پروسه دوباره تکرار بشه، واقعا نمیخوام دوباره به کس دیگه ای آسیب بزنم، فکر خودم اصلا کار نمیکنه تو این موقعیت


مربوط به ابراز علاقه مستقیم از خود دختر:

اگه یه پسر تو خیابون شماره داد چه برخوردی بکنم ؟

چطور از یه دختر برای ازدواج، تقاضای آشنایی بیشتر کنم ؟

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما به دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

خواستگاری پسر از خود دختر

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم


مرتبط با شکست عشقی:

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر

چگونگی به دست آوردن دل دختری که شکست عشقی خورده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) ابراز علاقه و خواستگاری مستقیم از دختر (۱۹ مطلب مشابه)