سلام دوستان...

علت این که این قدر بعضی از دختران ایرانی بی اعتماد به نفس هستن و این قدر خودشون رو بی ارزش میکنن چیه؟ مدام میبینم که بعضی از دختران خودشون رو کلی تغییر میدن همه ش به فکر ایده آل بودن از نظر چهره و هیکل هستن. 

تمام طول روز رو با افکار بسیار وسواسی و بیمارگونه میگذرونن، مدام ترس از دست دادن، ترس دیده نشدن دارند. من خودم دختری هستم که به ظاهر اهمیت میدم به پوشش و تیپ اهمیت میدم به زیبایی و از این دست که خدا تو وجود هر کس قرار داده، هیچ کسی از زیبا و جذاب بودن بدش نمیاد.

من خیلی حجابم عالی نیست ولی دیگه خودم رو حقیر نمیکنم که برای جلب توجه بدنم رو به نمایش بذارم، حالا یکی هم اعتقاد نداشت به حجاب مشکلی نیست خودش و خداش، ولی این که بعضی ها به خاطر پسران این کار ها رو میکنن ناراحت کننده ست.

نمیدونم چرا یه مدت خیلی سر این جریان عصبی شدم، احساس میکنم از دختر بودن خجالت میکشم. وقتی زندگی خارجی ها رو میبینم عده ی کمی این طوری هستن یا در رسانه ها تبلیغ میشه ولی در واقعیت خیلی به خاطر دیده شدن توسط جنس مخالف خودشون رو اذیت نمیکنن، بعضی از دختران شون به شدت اعتماد به نفس دارن، خیلی از پسرهای خارجی چهره های بهتری نسبت به دختران شون دارن و برای دختره جون شون رو میدن. 

ولی تو ایران بعضی از دختران تمام روز به این فکر میکنن که شوهرم این جوری میپسنده، اون جوری چطور؟ نمیاد روی شخصیتش کار بکنه، جذاب باشه، بعضی هاشون هم عصبی هستن. کی مقصر هست این وسط ؟


پیشنهاد :

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

کلافه شدم از بس خودم رو با بقیه مقایسه کردم

همش خودم رو با دیگران مقایسه میکنم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

از خودم بدم میاد

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم ازم متنفر بشه

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

احساس میکنم خیلی زشتم ،منو دید اخلاقش عوض شد

همه خوشگلی آدم تو دماغشه مگه نه؟

آقایون مذهبی چقدر به خوشگلی همسر توجه دارن ؟

خدا انگار این دنیا رو ساخته فقط واسه خوشگلا

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

مگه زندگی فقط مال خوشگلاست ؟

تعریف مرد ها از دختر یا زن خوشگل چیه ؟

همه چی تو زندگی دارم به جز خوشگلی

احساس می کنم دیگران الکی بهم میگن که خوشگلی

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگارن بهتر

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)