سلام

بهترین کار برای وارد شدن به کار آزاد چیه ؟ 

من مکانیکی، تعمیر وسایل برقی، گوشی و آرایشگری رو شنیدم خوبه، ولی میگن دست در اون ها خیلی زیاد شده و کارشون سخته و از این حرف ها، نمیدونم توی کدوم شون بهتره وارد بشم، چون سنم ۲۳ هست یه کم سخته از الان شروع کنم و چند سال زمان می بره یاد بگیری . 

خودم رشته حسابداری خوندم و تا حدی هم دوست دارم بخونمش، ولی همه میگن حقوقش کمه و بدرد نمیخوره، واقعا نمیدونم چکار کنم بتونم یه زندگی معمولی داشته باشم لاقل،  الان ۲۳ سالمه هیچی ندارم ، به ازدواجم نمیتونم فکر کنم هر کی هر پیشنهادی داره بگه . 

کارهایی مثل بازاریابی و فروشندگی هم به نظرم خیلی خوبه ولی سر زبون ندارم نمیشه . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)