سلام 

می خواستم از آقایون یه سوال بکنم . من یه دخترم که یه آقایی رو 5 ساله دوست که نه عاشقانه میپرستمش،  5 سال با اینکه کلا تو این چند سال چند بار دیدمش و راهشم دوره و هیچ ابراز علاقه مستقیمی هم نکرده بهش وفا دارم و با هیچکسی نیستم با اینکه خیلی ها درخواست دوستی باهام دارن .

خلاصه بگم من دختری نیستم که تا یه پسری رو ببینم عاشقش بشم و یه طرفه عاشق بشم و کلا تو فاز این شیطنت ها نیستم، سرم به کار خودم بود، این آقا انقدر محبت و توجه و احترام  نشون داد منم کم کم بهش دل بستم اما هیچ ابراز علاقه مستقیمی نکرده .

ایشون فامیل دور ما هستن و من فکر میکنم شاید چون فامیلیم بنا به دلایلی چیزی نمیگه اما منم سختمه به عبارتی کلافه ام ، دیگه خیلی اذیت میشم .تا حالا چند تا مورد خوب و رد کردم چون دلم پیشش گیره اما سنم داره بالا میره، 26 سالم شده ، چند تا از دوستام میگن بهش پیام بده و بذار روش باز بشه تا اگه مشکلش خجالت یا ترسه بریزه و بهت ابراز علاقه کنه .

آخه خود ایشون شماره منو گرفته اما پیام هامون روابط فامیلیه نه بیشتر ، اما دوستام میگن تو پیام بده تو جو سنگین بین تون رو نرم کن ، می خواستم بپرسم حالا اینکه من برم بهش  پیام احوال پرسی  بدم درسته ؟ پیش خودش نگه دختره آویزونه ؟ نمی خوام شخصیتم پیشش خراب شه که اگه قصدشم جدیه بدتر با این کارم فکرش در موردم عوض شه .

لطفا راهنماییم کنید 

ممنون میشم 


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)