سلام دوستان وقت تون بخیر

یه راست میرم سر اصل مطلب. من یه همکلاسیم دارم که واقعا جای برادرم هستن ایشون یه مشکلی عاطفی براشون پیش اومده و میاد پیش من درد و دل و به قولی کمک و مشاوره.

مشکل این بنده خدا اینه یه دختری رو دوست داره و باهاش در قالب رابطه محترمانه و رسمی در ارتباطه که دختره تازه شکست عشقی خورده ( حدودا 2 ماه. حالا جریانش رو کاری نداریم) و داره با خودش برای فراموش کردن اون عشق قدیمی کار میکنه . این همکلاسی منم در جریان این موضوع هست. ولی به خاطر این موضوع شکست عشقیش دختره نمیتونه دلش رو به این همکلاسی من بده و اینو توی عکس نوشته های پروفایلش یه جورایی غیر مستقیم داره میگه . 

قصد این همکلاسی من ازدواجه ولی از طرفی خانواده خودش (همکلاسیم) مخصوصا مادرش خیلی سخت گیرن و میگن باید اول درست تموم بشه سربازی بری و کار و پول در بیاری بعد فکر ازدواج باشی . تازه مامانش هم از اون سخت گیراست که هر دختری رو قبول نمیکنه و باید خودش برای پسرش دختر انتخاب کنه . 

حالا مشکل همکلاسیم اینه که اینه که بره به دختره در مورد حسش و شرایطش بگه ؟ اگه آره چطوری بگه ؟ بگه که دوستش داره قصدش ازدواجه ولی تا چند سال دیگه نمیتونه؟ از طرفی همکلاسیم میگه نمیتونه با دختر دیگه ای باشه و این دختره رو دوستش داره . 

الان کلا هم من و هم همکلاسیم موندیم باید چی کار کنیم ؟ شما باشین چه راه حلی میدید ؟ دختره رو چه جوری راضی کنه و دلش رو بدست بیاره ؟ خانوادش رو چه جوری راضی کنه؟


مرتبط با شکست عشقی در دختران:

یعنی به همین راحتی ولم کرد؟

من تنها و اون با یارش، چیکار کنم آروم بشم؟

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)