سلام 

من از نظر عاطفی و جنسی اصلا نیازی به همسر ندارم فعلا ( یه دختر 21 ساله هستم ) ، ولی همش از آینده میترسم ، وقتی تصور میکنم مثلا ده سال دیگه همه ی دوستام ازدواج کردن و رفتن سر زندگیشون و من تنها موندم خیلی میترسم .

حس میکنم اگه ازدواج نکنم زندگی برام خیلی سخت میشه، حس میکنم دوستام بعد ازدواج دیگه با دوستان قبل ازدواج شون رابطه ی خیلی کمرنگی دارند و اینکه همش تنها بخوام برم بیرون حالم رو بد میکنه، در ضمن در حال حاضر اکثر افرادی که مشناسم دارن مدرن ازدواج میکنند منم یه دختر آروم و سر به زیری هستم نمیدونم باید تمرین کنم که به سمت ازدواج مدرن برم یا چی ؟

راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج غیر سنتی (۲۹ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)