سلام دوستان

بچه ها من چند تا خاستگار ( طی ۱ سال ) واسم اومده؛ ولی خب همه شون رو رد کردم چون الان واقعا برای من زوده و الان قصد ازدواج ندارم و خیلی چیزها باید یاد بگیرم بعد تشکیل زندگی بدم. 

من ۱۸ سالمه؛ یکی شون از مرکز استان مون ازم خواستگاری کردند و ۲ تا دیگه شون از شهرهای نزدیک مون هستند. ما خودمون در حومه ی استان مون زندگی میکنیم. الان بازم میگم قصد ازدواج ندارم الان ؛ولی ...

ولی یه چیز واقعا برام سوال شده که در آینده به دردم میخوره ! حالا میگین چی ؟! آیا ازدواج با کسی که نزدیک شهرمونه خوبه ؟ یا مرکز استانمونه ؟ 

اینا رو میدونم که باید به باطن و ظاهر طرف توجه داشت و خیلی چیزهای مهم دیگر که در زندگی بسیار مهم هستند. غیر از این ها میخواستم ببینم مکان زندگی طرف مقابل تا چقدر باید واسم مهم باشه ؟یعنی چون اختلاف فرهنگی یا خانوادگی ما با کسی که در مرکز استان مون زندگی کرده فکر نکنم یکی باشه و تفاوت هایی هم داره؛ آیا این بعدها باعث اختلاف خانواده ها یا دو طرف (پسر و دختر) میشه ؟

میشه کمی راهنماییم کنین؟ من خودم کسی که در مرکز استان مون زندگی کرده باشه و اگه باطن و ظاهرش رو دوست داشته باشم با کسی که در حومه زندگی میکنه و شاید معیارهای خود را در آن نبینم ترجیح میدم. ( البته به فرض در آینده رو میگم).


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)