سلام دوستان

یه نظر خواهی نیاز دارم. من دختری بین ۲۰-۲۵ ساله و میانگرا و آرامانگرا و لیسانس مهندسی ، با آقایی ۳۰-۳۵ ساله و میانگرا و آرمانگرا و دیپلم در مرحله آشنایی قبل ازدواج هستم‌ . 

ایشون اکثر ملاک های من رو دارند و تحصیلات که شرایط ضمن عقدم خواهد بود و توافق کردیم ادامه بدند. اخیرا مشکل غیر منتظره ای پیش اومده و مشخص شده ایشون نمیتونن دیگه برای زندگی مشترک در شهر تدارک ببینند و بخاطر مسائل شخصی مجبورند کنار خانواده پدر و در روستا تا همیشه زندگی کنند.

معیارهای من اکثرا شخصیتی هستند و خب ایشون نزدیک به ۸۰-۹۰٪ همون مرد معتدل منطقی و با احساسی هستن که من میخوام. از لحاظ مالی وضعیت مطلوبی دارند، در کل نمیتونم بگم مشکلی هست. جز این مورد روستا نشین شدن که نتونستن خانواده رو بخاطر من نادیده بگیرن و این از نظر من امتیاز مثبته که مسوولیت پذیر و خانواده دوست هستش.

اما از جهتی ایشون من رو ترجیح نداد یعنی شرایطش رو نداشت، درسته کمی دلخور شدم ولی منطقی بود رفتارش . از لحاظ ایمان و ادب هم مثل خودمه. و همین طور از لحاظ سلامت اخلاقی و هدف هامون از ازدواج و طرز فکرمون در مورد روابط ، از لحاظ فرهنگی نزدیکیم. روستاشون دور افتاده نیست و جای پیشرفت داره.

خود من هم تو شهر نسبتا کوچیک با مذهب و زبان همون آقا بزرگ شدم. با فاصله حدود ۲-۳ ساعت شاید ، فقط نمیدونم قبول کردن یه کیس ازدواج که تنها از لحاظ محل زندگی و مشکلات زندگی تو فضای محدودتر تردید دارم، از نظر شما چقدر درسته؟

ضمن اینکه من فضاهای آروم رو دوست دارم چون زیاد فکر میکنم، از سر و صدا خوشم نمیاد. و به کشاورزی و گلخونه و غیره علاقه مندم و البته خیلی برام پیشرفت کردن مهمه و فکر میکنم با رفت و امد مشکل روزانه مثلا در مورد شاغل بودن این مشکل حل بشه. و اینکه من اینقدر مشغله و درگیری دارم که وارد روابط بیش از حد صمیمی توی روستا نشم.


مرتبط:

اختلاف بین زندگی در شهر و روستا چیه دقیقا؟

قضاوت های بی رحمانه در مورد روستایی ها

باید حداقل حدود دو سال با خانواده شوهرم تو روستا زندگی کنیم

دوست دارم با دختر روستایی ازدواج کنم ولی ...

حتما پسره مشکلی داره که میخوان از روستا براش دختر بگیرن

من نمی تونم تو روستا زندگی کنم

این فکر که دیگران مسخرم کنن که با یه روستایی ازدواج کرده ناراحتم میکنه

تصمیم درستیه که با یه دختر روستایی ازدواج کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)