سلام

مشکل اول من راجب تصورات دوستان از یک فرد روستایی هست . خیلی وقتا از دوستان همین جا می شنوم که وقتی راجب روستایی بودن بحث پیش میآد خیلی قضاوت های بی رحمانه ای می کنند متاسفانه . ولی یکم راجب ماها بهتر فکر کنید بخدا زندگی کردن هم این جا خودش یکم سخت هست .

یا طرف روستایی ، خودش عملا میآد ما روستایی ها رو صاف می کنه یه جاده هم روش می کشه میره . یکم شرایط بقیه رو بهتر درک کنیم حالا ما یکم مسئولیت پذیر تر و قانع تر بار می آیم گناه که نکردیم . خب بگذریم ...

مشکل دومم راجب طرز بیان و لحن صحبتم هست نمی تونم خوب صحبت کنم و راحت باشم .  خب مشکل من اینه که چون تو روستا بدنیا اومدم و والدینم هم قربونشون برم روستایی بودن و لهجه هم داشته اند البته یه کم زیاد لهجشون غلیظ نبوده . الان بنده که بزرگ شدم خیلی بیانم خوب نیست .

نمی دونم چجوری لطیف صحبت کنم چجوری ناز بدم به حرفام، وقتی صحبت می کنم چجوری جذاب صحبت کنم عشوه ی الکی منظورم نیستاااااااااا . بخاطر همین موضوع با وجود اینکه یه دختر اجتماعی هستم ولی تو جمع زیاد صحبت نمی کنم .

عادی صحبت می کنم خودم اصلا لهجه ندارم گاهی فقط . یه مدت فیلم می دیدم تا بتون لحنم رو و بیانم رو اصلاح کنم اما فایده نداشت . اومدم اینجا از بر و بچ  طرز حرف زدن و صحبت کردن رو یاد بگیرم بازم فایده نداشت . کتاب هم زیاد مطالعه می کنم کم سواد نیستم اما بازم خیلی لنگ می زنم . کلاس هم نتونسم برم چون شهریش برای من بالا بود . راه حلی دارید آیا  ؟ دنبال نکته هستم همین .

سپاس


مرتبط:

اختلاف بین زندگی در شهر و روستا چیه دقیقا؟

پسر مورد علاقم مجبور شده برای همیشه در روستا زندگی کنه

باید حداقل حدود دو سال با خانواده شوهرم تو روستا زندگی کنیم

دوست دارم با دختر روستایی ازدواج کنم ولی ...

حتما پسره مشکلی داره که میخوان از روستا براش دختر بگیرن

من نمی تونم تو روستا زندگی کنم

این فکر که دیگران مسخرم کنن که با یه روستایی ازدواج کرده ناراحتم میکنه

تصمیم درستیه که با یه دختر روستایی ازدواج کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)