سلام دوستان

من دچار ورم پیشانی شدم به این صورت که بالا تر از ابرو هام یکم ورم داره و این مورد رو کسی متوجه نمیشه فقط توی عکس مشخص هست ،حتی خانواده ام هم متوجه نشدند تا الان و فقط توی عکس مشخص میشه .نمونه ای از این مورد رو میتوانید در عکس زیر مشاهده کنید

رفع برجستگی پیشانی

منبع عکس : doctorakbari.com
این مورد باعث شده که من اصلا اعتماد به نفسم رو از دست بدم برای عکس گرفتن و از همه بدتر اینکه به خواستگاری دختر مورد علاقم بخواهم برم ،هر موقع هم هم که حرف از عکس گرفتن بوده من از دور عکس گرفتم که شاکی بوده که چرا از نزدیک عکس نمیگیری و ...به خصوص اینکه دختر مورد علاقم عاشق عکس گرفتن هست .
و ترسم از اینه که بعد از عقد بخواهد عکس دو نفره بندازیم و بخواد بذاره روی پروفایلش و بقیه ببینند و توی ذوق بزنه و یا اینکه اصلا خجالت بکشه که بخواهد عکس دوتایی مون رو بذاره روی پروفایلش و ... .
به نظرتون الکی حساس شدم و یا اینکه برم دنبال عمل کردن و ... ،البته عمل کردنش هم عوارض داره اینجور که تحقیق کردم و همچنین هزینه ،عملی هم که داره ورم ها رو تا 4 تا 10 ماه بیشتر هم میکنه و یواش یواش کم میشه ،و البته دکتر میگه که کاملا هم پیشونیم صاف و زنانه نمیشه .
ممنون میشم اگه اقایون تجربه دارن در اختیارم بذارن ،و همچنین خانوم ها بگن که تا چقدر براشون مهمه و به خصوص توی عکس گرفتن .
ممنونم

پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی

من زنم، مردهای هیز و خانم های بدحجاب رو حلال نمی کنم

چکار کنیم که ظاهر همسرمان را با دیگران مقایسه نکنیم؟

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه؟

متن سخنرانی های سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)