سلام

من خانومی ۲۵ ساله هستم که ۵ ساله ازدواج کردم. همدیگه رو دوست داریم و رابطه ی خوبی داشتیم تا به الان.

مشکل من شکاک بودنمه، به خاطر تجربه ی بدی که زمان مجردی داشتم و یکی از مردان متاهل فامیل بهم ابراز علاقه کرد از اون به بعد کلا بدبین شدم نسبت به همه ی مردان، به سختی تونستم به همسرم اعتماد کنم و باهاش ازدواج کنم.

اوقاتی که مدت طولانی گوشی دست همسرم میدیدم استرس میگرفتم، ترس اینکه نکنه الان داره با یه نفر دیگه چت میکنه، نکنه داره بهم خیانت میکنه و ... ، به خاطر همین گه گاهی گوشیش رو چک میکردم، اون اوایل دوران عقد که وایبر بود دیدم که توی یه گروه مختلط عضوه و توی مخاطباشم یکی دو تا اکانت دختر بود، ولی من به روش نیاوردم چون خودم محکوم میشدم که چرا گوشیش رو چک کردم.

بعد یه مدت گروه رو حذف کرد، ولی این تو ذهن شکاک من موند، یه قانون هم گذاشتم که هیچ کدوم حق نداریم اینستا نصب کنیم!، خلاصه تموم این سال ها من مخفیانه یه وقت هایی گوشی همسرم رو چک میکردم...

حساسیت هام رو یه اوقاتی بروز میدادم و باعث ناراحتی همسرم میشدم و خیلی بهم میریخت و میگفت تو بهم شک داری و من انکار میکردم ...

تا اینکه این اواخر بهش گفتم که دست خودم نیست که انقدر حساسم و گوشیت رو چک میکنم و کمکم کن و بهم اطمینان بده.

اونم مراعاتم رو میکرد ولی یه بار سیمکارتش خراب شد، سیمکارت جدید گرفت و با سیمکارت جدید  تلگرام نصب میکرد و بعد پاک میکرد و وقتی که من میپرسیدم میگفت نه نصب نکردم و وقتی بهش ثابت میکردم که نصب کرده میگفت بخاطر این که تو حساسی بهت دروغ گفتم!، ولی این جوری بدتر بهم ریختم.

ولی من دیگه تصمیم گرفتم چک نکنم، یه بار گوشیش رو گرفتم که یه چیزی دانلود کنم دیدم توی سابقه دانلودش فیلم پورن هست ولی به روش نیاوردم سر همین هم خیلی غصه خوردم و به شک و بی اعتمادیم دامن زد ...

چند وقت پیش با همسرم دعوای بدی کردیم و خیلی عصبی بود ما خونه خودمون نبودیم و پیش هم نبودیم، دیدم با خط جدیدش اومد تلگرام و عکس یه نفر دیگه رو گذاشته بود پروفایلش، منم چون به خاطر دعوامون خیلی ناراحت بودم مث بچه ها شتابزده عمل کردم و سریع به خط اصلیش پیام دادم  و از اکانت جدیدش اسکرین شات گرفتم براش فرستادم، گفتم فکر نمیکردی شماره ت رو سیو کرده باشم نه؟

گفت نه میدونستم داری بخاطر همین این کار رو کردم و به توام هیچ ربطی نداره، حق نداری منو چک کنی و خسته شدم و ...

خیلی حرف های بدی زد، تا اون موقع با این لحن و این جوری باهام حرف نزده بود، همسرم آدمی نیست که تو عصبانیت جواب پیام بده ولی اون شب تند تند تایپ میکرد و میفرستاد خیلی بهش برخورده بود...

شب بعدش اومد معذرت خواهی کرد و حق رو به من داد و خیلی پشیمون بود و گفت بخاطر اینکه تو رو حرص بدم این کار رو کردم، مگه من بچه م، برم دنبال این چیزها ...

تو رو دارم دیگه چی میخوام و هیچ وقت ثانیه ای به کسی غیر از تو فکر نکردم و نمی کنم...

بعد از اونم من چیزی ندیدم ازش و کلا این روزها گوشیش خونه س سر کار نمی بره، یه روز وسوسه شدم که چک کنم، دیدم توی ایمو یه گروه مختلط عضو شده و بهم ریختم، ولی سعی کردم به روش نیارم.

ولی سر چیز دیگه ای بحث مون شد و من باز عصبیش کردم و گفتم اولویت های زندگیت یکیش خوابه یکیش گوشی!، و از اون روز دیگه قهر کرد.

شبش گوشیش رو چک کردم دیدم به چند تا دختر توی تلگرام پیام داده و نوشته سلام!، یکی از اون ها از این اکانت های مورد دار بود که روی پروفایلش توضیحاتش بود ...، خیلی بهم ریختم، تلگرامش رو روی گوشی خودم نصب کردم که ببینم واقعا هدفش چیه ...

می بینم که به چند نفر همزمان پیام میده که بلکه هم یکی شون جواب بده و باهاش دوست بشه!، انگاری لج کرده، مثل پسر بچه ها شده، کاملا هم مشخصه که بلد نیست مخ بزنه. تو این گروه های چند صد نفره عضو میشه و از بین اون اعضا به چند نفر پیام میده! کاملا آماتور، و بعد پیام هاشو حذف میکنه

روز اول خیلی عصبی شدم خیلی گریه کردم، ولی الان واقعا براش ناراحتم، انگار یه فشار عصبی روشه و از حرصش داره این کار رو میکنه، مثل کسی که محدودش کردن و حالا آزادشده ...، من حس میکنم اوقاتی که فشار عصبی روشه این کار ها رو میکنه ...

همسر من آدم معتقدیه، مهربونه خانواده دوسته، من با گیر دادنم دارم از دستش میدم، نمیدونم الان چیکار باید بکنم، به این میگن خیانت؟، بهش بگم؟، به روش بیارم؟، اگه آره، چی بگم؟، هم نمیخوام حریم های بین مون شکسته بشه بیشتر از این، که باز بگه خوب کردم، هم میخوام بهش بفهمونم کارش اشتباهه و من همچین مردی رو نمیخوام که با یه بحث میره این جوری خودش رو سرگرم میکنه.

ببخشید طولانی شد، مجبور شدم با جزئیات بگم که کاملا شرایط رو بسنجید و بعد نظر بدین.


پیشنهاد:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

خاله ام با وجود متاهل بودن دوست پسر داره

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

شوهرم با یکی از دوست دخترهای قبلیش تماس تلفنی و پیامکی داره

همه ش احساس میکنم یه روز خیانت شوهرم رو میبینم

از دخترای قد بلند خوشگل محیط کار شوهرم میترسم

عشق یا شهوت کدامیک؟