سلام 

دوستان چند ماه پیش از شما مشورت گرفتم و خیلی ها لطف کردن و راهنماییم کردن.

این سوال بنده بود که مطرح کردم لطفا قبل پاسخ این پست بنده هم بخونید؛

دختر مورد علاقه م گفت دیگه فایده نداره برو پی زندگی خودت

من با فردی به مدت دو سال در ارتباط بودم، البته خانواده کاملا مطلع بودن ولی در نیمه راه به اجبار یا رغبت گفتن با فردی دیگری باید ازدواج کنن و هر چقدر تلاش کردم فایده نداشت و حتی یه جاهای اون دختر، زیر پای منو حتی خالی هم کرد.

حالا به گفته خودش و خانوادش همون ابتدا بله گفته شد و عقد کردند و ماجرا تموم شد، منم کاملا بلاک شدم و راه های ارتباطی همگی بسته شد و حتی تهدید هم شدم، چون اون دختر هم کنار کشید و نجنگید منم دیگه بعد کلی تلاش پا پس کشیدم.

حالا بعد چند ماه زندگی من متحول شده و منی که به خاطر بیکاری زیر پام خالی شد الان در سه جا کارم اوکی شده و زندگیم به سرعت داره متحول میشه، ولی یه اتفاق عجیب افتاد و اون این بود که از بلاک خارج شدم و از لست سین هم خارج شدم و اون فقط کارش این شده که پروفایلش عکس و متن جدایی و دلتنگی اینا بذاره.

از طرفی با توجه به تجربه من که هر دختری ازدواج کنه عکس حلقه و این ها در پروفایلش میذاره این فرد چنین کاری نکرد.

بعد به نظر شما یه مرد متاهل اگر ببینه زنش چنین پروفایل های بعد عقد میذاره شک نمیکنه و باز خواستش نمیکنه!؟، و اصلا چرا باید فردی که ازدواج کرده منو از لست سین و بلاک خارج کنه مگه رابطه ماه تموم نشده؟، واقعا این ها به چه معنا هستش، من فکر میکنم این وصلت بهم خورده ولی میخوام نظر دوستان عزیزم رو بدونم.

از طرفی من حس میکنم دیگه اون فردی که دو سال باهاش بودم و دوستش داشتم نیستم، اصلا دیگه علاقه ندارم کسی جاش بیارم ولی از طرفی همین فرد در یه مدت کوتاه یه کارهای کرد و رفتارهای کرد که غرورم شکست و اعتمادم رو کاملا به آدم ها بخصوص جنس مخالف از دست دادم و حس میکنم چنین فردی و خانواده ای دیگه قابل اعتماد نیست، چون حداقل اگر به من و خانوادم بی حرمتی نمیکردن راه برگشتی بود و حس میکنم اگر برگردم اشتباه کردم با اینکه هنوز هم عاشقش هستم. ای کاش این احساس متنافض من درک کنید و من تونسته باشم حرفم برسونم.

در نهایت به نظرتون چه اتفاقی افتاده واقعا ماجرا از چه قراره؟، پیشاپیش تشکر میکنم از دوستانی که نظر میدن.


مرتبط:

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

خاله ام با وجود متاهل بودن دوست پسر داره

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)