سلام

واقعا یه مساله ای ذهن من رو مشغول کرده و اون هم اینه که حدود ده سال پیش یا کمتر و بیشتر روابط دوستی محدود به دختر پسرای مجرد میشد که البته مقداریش هم طبیعیه چون فشار جنسی برا همه قابل کنترل نیست
اما اخیرا دوستی ها گسترده تر شده و متاهلین رو هم در بر گرفته مثلا پسر مجرد با زن متاهل یا مرد متاهل با دختر مجرد مقداری افزایش یافته اما موردی که به نسبت افزایش محسوسی داشته دوستی مرد متاهل با زن متاهله
خب این دو قشر که نیاز جنسیشون با حلیله خودشون قابل رفعه حال سوال اینه چه عواملی یا چه زمینه هایی باعث پیدایش این نوع رابطه دوستی شده چیزی که تا مدتی قبل به شدت قبیح می نمود الان کم کم قبحش ریخته میشه و رواج هم پیدا کرده .

در مورد دلیل این نوع دوستی چند احتمال اینجا وجود داره :
شاید تاثیر ماهواره باشه
شاید انتخاب های غلط باشه
شاید تنوع طلبی باشه
شاید دوری از دین و مذهب باش
شاید از خود بیگانگی باشه
شاید دوری از نجابت ایرانی اریایی باشه
شاید تهاجم فرهنگی باشه
شاید رفتار بد مسئولین باشه
شاید عدم اگاهی خانواده ها باشه
و ....
حال به نظر شما کدام عامل بیشترین تاثیر را دارد
ایا عامل دیگری علاوه بر عوامل ذکر شده میشناسید
راه حل به نظر شما چیست
اساسا ایا این روابط را تایید می کنید و طبیعی میدانید یا مخالف این روابط هستید ؟
ایا به افزایش این نوع دوستی اعتقاد دارید یا اینکه به نظر شما اساسا چنین دوستی هایی در جامعه نیست ؟


مرتبط :

دوستی با مرد متاهل

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

ارتباط پیامکی خانم متاهل با یه مرد غریبه

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

سرنوشتم اینه که با رئیس متاهلم ازدواج کنم ؟

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)