سلام

دختری هستم 24 ساله، ارشد ، تقریبا 2 ساله با مرد متاهلی (44 ساله) که حدودا از وقت آشنایی مون در آستانه طلاقه در ارتباطم که رابطه نزدیکی داریم...

 اصلا از این وضعیت راضی نیستم اون شدیدا منو دوست داره من ازش متنفرم دختر آبرو داریم و تو شرکت این اقا کار می کنم در ضمن بارها همه جا عنوان کرده که منو میخواد و قصد ازدواج داره و دلیل رابطه اشم  اینه که بهم پایبند بمونه . خیلی تلاش کردم ماه ها خطم و عوض کردم و خونه موندم هیچی تغییر نکرده بارها اومده صبح تا شب ایستاده خیلی دارم عذاب میکشم تنها راهم ازدواجه اما متاسفانه فعلا خواستگاری ندارم و این مرد مثل بختک تو زندگیم همش میگه سرنوشتت اینه که با من ازدواج کنی ... قبل از این آقا هیچ رابطه ای نداشتم. میخوام کمکم کنید یعنی واقعا این سرنوشتمه و قبول کنم ؟ پدرم شدیدا مخالفه .


مرتبط :

دوستی با مرد متاهل

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

ارتباط پیامکی خانم متاهل با یه مرد غریبه

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)