سلام ترو خدا راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم ذهنم خیلی درگیره

من یه خاله دارم  که متاهله و یه بچه 2 ساله هم داره ولی داره با کاراش آبروی کل خانواده رو از بین میبره . خاله ی من *2 سالشه ولی با وجود متاهل بودن دوس پسر داره یعنی الان سومین دوس پسرش هست که توی طول متاهلیش داره ولی من مطمئنم تو این آخری لو میره و دیگه خانوادش نمیتونن سرشون رو بالا بگیرن .

دارم دیوونه میشم نمیدونم چیکار کنم آخه اینجا یه شهر کوچیکه و ماها خانواده های سرشناسی هستیم مخصوصا خانواده مادریم از نظر مذهبی بودن زبون زد خاص و عام هستن پدر بزرگم که پدر همین خالم میشه الان فوت کرده ولی یکی از مردای پاک و با ایمان شهر بود که همه سرش قسم میخوردن حتی خودش تو کار حل کردن مشکلات مردم بود یا دایی هام یا اصلا خاله هام همه خوبن و با آبرو بجز این این خاله کوچیکم که نمیدونم چرا اینجوری شده؟

من بدجوری نگران آبروی بسیار زیاد این خانوادم فقط هم من از کارای خالم خبر دارم چون از بچگی با من صمیمی بود البته اینم بگم خالم 4 سال از من بزرگتره منم مجردم و خیلی شده نصیحتش کردم دعواش کردم ولی حالیش نیست بد جوری غرق این خیانتا شده اینم بگم خالم آدمیه که به راحتی نمیتونی نصیحش کنی فوری قاطی میکنه و بهش بر میخوره یعنی هیچ کدوم از دور و بریاش جرات ندارن بهش بگن بالا چشمت ابرو هست.

فقط من یکم میتونم این کارو بکنم اونم زیاد تاثیری نداره از این گوش میگیره واز اون یکی گوش در میاره اینارو گفتم که بدونید حرف زدن باهاش تاثیری نداره شماها بهم بگید چیکار کنم اگه کسی تو این شهر متوجه کارای خالم بشه آبروی تموم خونوادش میره کسایی که همه سرشون قسم میخورن اصلا یکیش مادر خودم ..

دوس ندارم این اتفاقا بیوفته خیلی استرس دارم ولی خود بی عقلش عین خیالشم نیست اصلا اگه پس فردا لو بره از منم میبینن میگن تو چرا بهمون نگفتی لابد تو هم باهاش شریکی ولی بخدا اینجوری نیس من خیلی بد باهاش رفتار میکنم حتی دیگه رابطم رو تقریبا قطع کردم باهاش انقد که ازش بدم اومده از ترسم جرات نمیکنم به اطرافیانم بگم چون عاقبت خوبی نداره گفتم بیام اینجا راهنمایی بخوام خواهش میکنم راهنماییم کنید دیگه کم آوردم میدونم این روزاس که لو بره شوهرشم شک کرده بهش میدونم پدربزرگم بخاطر کارای خالم در عذابه وای اگه کسی بفهمه میگن این دختر همون مرده؟ یوقت لعنت نفرستن به پدر بزرگ بیگناهم ای خدااااا در مونده شدم..منتظر جواب هاتون هستم 

مرسی از همکاری تون


مرتبط:

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)