سلام

سوال من اینه چطور مرد متاهلی رو که به زعم خودش عاشق من شده از زندگیم بیرون کنم. من مجردم و 29 ساله اون مرد متاهل 43 ساله. حتی دخترش شوهر کرده و بچه داره.

میگه من با زنم هیچ مشکلی ندارم اما تو رو دوس دارم و میخوام زن دوممم باشی. خونت طبقه بالای خونه خودم و زندگیت از زن اولم جدا اما توی یه ساختمان.

من از حرفاش فهمیدم که مرا برای ارضای میل جنسی خوثش میخواد وقتی با عصبانیت بش گفتم میگه اساس زندگی همینه. چه کار کنم از دستش خلاص شم ؟


مرتبط :

حتی اگه تنها باشیم بهتر از اینه که در رابطه ی غلطی پا بذاریم

تنها زندگی کردن خیلی بهتر از با خفت زندگی کردنه

تنها موندن خیلی بهتر از بودن با کسانی باشی که حرفت رو نمی فهمند

همش در حال مقایسه ی شوهرم با بقیه ی مردها هستم

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

ارتباط پیامکی خانم متاهل با یه مرد غریبه

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

دوستی با مرد متاهل


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)