با سلام

من امروز میخوام از فواید تنهایی براتون بگم. بنده از دختری خوشم اومد و بهش پیشنهاد ازدواج دادم، این دختر هم قبول کرد ولی بهم گفت یه پسر دیگه تو زندگیش هست و به اونم داره فکر میکنه ولی بیشتر نظرش روی من مثبت بود. من قبل این دختر با هیچ کسی نبودم، این اولین دختر زندگیم بود. اما متاسفانه این دختر به من گفت که من تو رو دوست دارم ولی کامل هم نمیتونم اون پسر رو فراموش کنم و من هم بهش گفتم دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه و بهتره که کات کنیم. اونم به من گفت تو پسر خوبی هستی ولی من لایق تو نیستم.

حالا من موندم و یه دنیا فکر و خیال، واقعا قبلا که تنها بودم هیچ فکر و خیالی نداشتم. هیچ غصه ای نداشتم، آرامش  داشتم، اما از وقتی این دختره اومد تو زندگیم کل آرامش زندگیم از بین رفت.

حالا حس میکنم دیگه حتی اون پسر خوب و پاکی که قبلا بودم هم نیستم. دیگه دوس ندارم ازدواج کنم . من قدر تنهایی که داشتم رو ندونستم و به این روز افتادم. حس میکنم تنها موندن خیلی بهتر از اینه که با کسانی باشی که حرفت رو نمیفهمن و روحت رو آزار میدن. و این رو خواستم به دوستان بگم که قدر تنهایی تون رو بدونین و هر کسی رو تو زندگی تون راه ندید .


مرتبط :

تعریف یه مرد از تنهایی چیه؟

خدایا ازت می خوام دلم و محکم کنی که بتونم تنهایی رو تحمل کنم

بر اثر تنهایی با دختری دوست شدم

دلم میخواد تنها باشم تا آخر عمر

عاشق تنهاییم و دوست دارم از خانوادم دور باشم

میخوام خونه جدا بگیرم و تنها زندگی کنم

دوست دارم تنها باشم اما از تنهایی میترسم

تنها زندگی کردن خیلی بهتر از با خفت زندگی کردنه

شاید بهتر باشه تنها زندگی کنم

دید مردم به یه دختری که تنها زندگی میکنه چیه؟

از تنهایی خودم لذت میبرم و دوست ندارم شوهر کنم

می خوام ثابت کنم تنها باشم اتفاقی نمی افته

من عاشق تنهایی هستم و نمیخوام شوهر کنم