سلام عرض میکنم به تک تک اعضا

من پسری ۲۲ ساله هستم، خانه دارم و دانشجوی یک رشته خوب در دانشگاه دولتی ام، آدم احساسی هستم، چهره نسبتا خوبی دارم،  اهل کار هستم و ...

حالا برم سر اصل مطلب؛

حدود هشت ماه پیش تصمیم به ازدواج گرفتم، اون روزی که تصمیم گرفتم ازدواج کنم فکر میکردم خیلی راحت همسر مد نظرم رو پیدا میکنم، اصلا به این فکر نمیکردم که تازه مشکلم شروع شده، پیدا کردن یک فرد مناسب خودش تازه یک پروسه جدیدی هست که من قبلا بهش فکر نکرده بودم.

الان حدود هشت ماه دنبال یک فرد با ویژگی های مد نظرم میگردم و پیدا نکردم، خودم دانشجو هستم. تو دانشگاه کسی رو نیافتم. نهاد رهبری چند دانشگاه رفتم هیچی که هیچی، سایت همسریابی ثبت نام کردم بازم هیچی، در اقوام هم کسی نیست. اصلا اعصابم ریخته بهم.

یکی از هفت خان رستم داشتن خانه هست. دومین خان داشتن بلوغ های لازم هست. سومین خان معافیت سربازی هست که دارم، چهارمین خان داشتن تحصیلات عالی هست، خان های بعدی هم خودتون بگید.

ولی فکر نمیکردم که تازه اگر این خان ها رو رد کنی بازم هیچی که هیچی، باید چقدر دنبال یک نفر بگردی، شرایط خیلی خاصی هم مدنظرم نیست، فقط یک مقدار روی ایمان و چهره سختگیر هستم.

بطور میانگین چند ماه طول میکشه یک آدم معمولی که شرایط خاصی به جز ایمان و چهره مد نظرش نیست همسر مورد نظرش رو پیدا کنه؟


مرتبط :

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)