سلام

میشه از رو تجربه ای که احیانا دارید بگید دلیل این همه تناقض رفتاری پسری که میگم چیه؟، مدتیه که با پسری به قصد ازدواج آشنا شدم، حدود یک ساله، خیلی باهام مهربونی میکنه، خیلی احترامم رو داره و هر کاری ازش میخوام واسه م میکنه، اما رفتارهای دو پهلو هم زیاد داره واقعا نمیفهمم چرا؟، اصلا انقدر تناقض توی کارها و رفتارهاشه که گیج گیج شدم. چند تا از این رفتارها رو میگم.

مثلا گاهی صدام میکنه جونم یا جان یا جانم، ولی بعضی اوقاتم حرف میزنیم با هم اصلا این کلمه ها رو نمیگه. انگار کلا عوض میشه و خیلی جدی میشه یهویی. مثلا به جای اون جان گفتن ها همه ش میگه بله. یعنی اصلا برعکس میشه. دوباره بعدش میگه جان و انگار بله گفتن یادش میره.

هر وقت برم دیدنش میاد منو میرسونه و هوام رو داره و این جور مسائل، هر وقت هم تلفنی حرف میزنیم محبت و احترام و مهربونیش رو داره هنوزم، اما بعضی وقت ها هم میگه یادم رفته زنگ بزنم یا مثلا سرم شلوغ بود یا مرتب سر کارم و از این حرف ها، مثلا میگه امروز رو وقت ندارم یا کارم زیاده نمیشه بیام دیدنت یا مثلا پیامت رو ندیدم اصلا متوجه تماست نشدم سر کار خیلی سرم شلوغ بود.

همیشه میگه هر موقع کاری داشتی زنگ بزن یا خواستی بیای هم رو ببینیم خبرم کن بیام دنبالت، ولی دقیقا وقتی بهش زنگ میزنم میگم میخوام بیام با هم بریم فلان جا ممکنه بگه الان رو وقت ندارم یا نیستم سر کارم یا کار واسه م پیش اومده. 

البته ممکنم هست فوری قبول کنه اما خوب نمیدونم حقیقتش رو بخوام بگم خیلی وقت ها پیش میاد میگه فلان روز خبرم کن بریم فلان جا بعد که دقیقا همون موقع خبرش میکنم میگه نه نیستم امروز. یا مثلا میگه امشب میخوام کلی از موضوعات مختلف حرف بزنیم بعد مثلا زنگ نمیزنه میگه یادم رفته بود و تو یادم ننداختی، من خسته بودم سر کار بودم برگشتم تو چرا زنگ نزدی، تو باید بهم میگفتی احتمال میدادی من یادم رفته بوده باشه.

یا مثلا میخواد منو ببره فلان جا ممکنه باز بگه وقت نمیشه مرخصی ندارم و دوستش رو بفرسته سراغم. البته دوستش هم چشم پاکه، هوام رو داره و مشکلی اصلا نداره و حس میکنم بهش اعتماد داره که وقت هایی خودش نتونسته بیاد اون رو فرستاده ولی خوب بهم برمیخوره. 

یعنی چه کاری مهمتر از دختری که داری با قصد ازدواج باش آشنا میشی؟، بعد هم میترسم نکنه غیرتی نباشه، شما پسرها حتی اگه کار داشته باشین پسری که دوست تونه رو میفرستین سراغش ببره اونو جایی؟، واقعا این کارو میکنین؟، خوب عجیبه یه کمی، هر چند که میگم از دوستش هیچ اذیتی ، نگاه بدی و رفتار غلطی ندیدم واقعا و مث یه داداش منو رسونده یا برگردونده.

دیگه از رفتارهای ضد و نقیضش مثلا مدتیه دیر جواب پی ام هام رو میده. یعنی مثلا میذاره فردا صبحش جواب میده. البته منم خیلی زود جواب نمیدم و کلا عادت ندارم. ولی اون کلا عادت داره زود جواب پی ام میده و اوایل هم زود جواب میداد ولی مدتیه نمیدونم شاید به تلافی دیر جواب دادن من باشه نمیدونم ولی مدتیه اونم میذاره بعد و دیر جواب میده. 

آخه عجیبه آدمی که عادت داره زود جواب بده و همیشه زود جواب میداده چرا حالا باید اینطوری تغییر کنه. یعنی ممکنه به تلافی دیر جواب دادن من باشه؟، اگه اینطوریه چرا از همون اول آشنایی مون به تلافی از کار من دیر جواب نمیداد؟

بعضی وقت ها بهم خیره میشه حواسش بهم جمع هست ولی بعضی وقت ها یه جور سعی میکنه بی احساس رفتار کنه باهام. البته حس میکنم سعی میکنه ولی از ته دل نمیخواد. نمیفهمم واقعا چرا همچین میکنه؟، یعنی مشکل از منه؟، اصلا نمیفهمم. من که رفتار بدی باهاش نکردم. اصلا نه دعوایی بینمونه نه چیزی. حتی یه بار هم دعوامون نشده.

بعضی وقت ها میگه خوب کی هم رو ببینیم؟، بهش میگم دو سه روز دیگه آخر هفته رو فرصت میشه خوبه. میگه نه دو سه روز خیلی دیره. نمیفهمم منظورش از این دو سه روز دیره چیه در حالی که همون دو سه روز بعد که زنگ میزنم میگم الان هم رو ببینیم ممکنه بگه امروز نیستم، ماموریت کاری پیش اومده.

یه دفعه هم که گفت امروز سر کار کلی بدبختی پیش اومده، مامورم کردن باید برم یه شرکتی ولی در صورتی که نامحسوس متوجه شدم یعنی احساس کردم دروغ گفته بود. اینم بگم که من کلا دختر سیریشی نیستم معمولا درکش میکنم پس شاید لازم نبوده دروغ بهم بگه.

خلاصه کلا گیجم کرده. نمیفهمم دوستم داره، نداره، و دلیل این رفتارهای عجیب و غریب و ضد و نقیضش چیه؟، تنها چیزی که تغییر نمیکنه و تناقضی توش نیست احترامیه که بهم میذاره، ولی بقیه رفتارهاش همین جوری که گفتم تناقض زیاد توش هست؟


مرتبط:

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)