سلام
چند، سال پیش پسری چنان پاپیچم شد، که باهاش ارتباط برقرار کنم من اهل این چیزا نبودم اما بالاخره سرنوشت طوری رقم خورد که حدود چند ماه با هم بودیم . حتی به گفته خودش اینو با خانوادش مطرح کرد .
تا اینکه اتفاقی افتاد که از هم جدا شدیم .بعد از چند وقت دوباره رابطه پیامکی مون شروع شد شاید حدود دو سال اینجور بودیم حدود چند ماه یک بار با خطی که فقط اون شمارشو داشت حدود چند شب بهم پیامک میدادیم.
و بعد اس نمیدادیم و چند ماه بعد باز اس میدادیم اونم بخاطر شرایط من که کسی باز نفهمه.
بین این دو سال دو بار بهم گفت نمیخوامت ولی بعد خودش پشیمون شد بعد چند ماه پیامکاش شروع شد. که تازگی فهمیدم گفته ناراحتی اعصاب داره دلیلشم میگفت چند سال دوری از من براش سخت بود.
شاید باورتون نشه ولی رابطه ما فقط در حد چت بود نه قراری با هم گذاشتیم نه چیزی حتی از نزدیک همو ندیدیم . ( اون فرد یه طورایی فامیل یکی از فامیلای ما هست)
و من بین این چند سال وابستش شدم ولی فقط  یکبار بهش گفتم دوست دارم اصلا من ابراز علاقه نمیکردم فقط اون . 

جدیدا طوری شده که دیگه کم بهم پیامک میزنه بین چت میخوابه ، و ... . بهش گفتم  دیگه مثل قبل نیستی و نمیخوایم . 
بهم گفت جدیدا نمیدونم چم شده میخوامت عاشقتم اما نمیدونم چرا نمیتونم مثل قبل بروز بدم. همش تو اتاق تو تاریکی همش توی فکرم ... . شاید حدود دو ساله ندیدم اما خاطراتمونو خوب یادشه . فراموشم نکرده .
احساس میکنم دوری از هم روش تاثیر گذاشته حتی خودش چند بار گفته چقد ازم دوری ؟ و مشکل اصلیمون اینه حتی خیلی هم با هم قهر کنیم اما ته دلمون چیزی نیست و بارها امتحان کردم که وقتی حرف جدایی میزنیم هیچکدوممون دلمون نمیاد تموم کنیم . همش میخوایم رابطمونو درست کنیم که بیشتر اوقات موفق میشیم . اما نمیتونیم جدا بشیم واسه همیشه .
حالا شما راهنماییم کنید اگه واقعا میخوادم چرا میگه دوست دارم تنها باشم ولی نمیتونه کاملا کات هم کنه .
ببخشید حرف زیاد زدم و درهم برهم اما زیاد حرف داشتم تصمیم گرفتم مهم ها رو با شما درمیون بذارم و نظر و راهنمایی بخوام .
تصمیم دارم بهش بگم اگه میخایم رابطمونو کامل قطع کنیم تا زمان ازدواج تا چند سال دیگه (همون چند تا پیامکم ندیم دیگه ) چون واقعا دیگه برام عذاب اور و ترسناکه رابطه پنهونی ، اونم تا حدودی درکم میکنه ، و اگه نمیخایم کاملا کات کنیم.

مرتبط:

چطوری باید برای ازدواج با یه دختر وارد دوران آشنایی بشم؟

چه جوری دختری پیدا کنم که مهربون باشه

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چطوری یک دختر واقعا مومن پیدا کنم؟

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)