سلام وقت تون بخیر

از زمانی که یادم میاد یه مشکلی داشتم اینکه زیاد با خودم حرف میزنم توی ذهنم و خیلی فکر میکنم و همه ش از درون با خودم در جنگم و توی ذهنم هر ثانیه و هر دقیقه با خودم راجع به هر چیزی که فکرش رو بکنین حرف میزنم.

راهکار های زیادی رو امتحان کردم، مغزم روی یه چیز قفل میشه و همون جا میمونه و مدام همون جاست، درس که اصلا نمیتونم بخونم، کار اصلا، ورزش رو ول کردم، هر چی این افکار بیشتر باشه خودارضایی هم بیشتر میشه و افکار خیالی هم بیشتر میشه، اینم بگم اکثر اوقات توی خیالات و هپروت زندگی میکنم، اصلا انگار این دنیا نیستم، همه ش توی ذهنم تو چند سال دیگه زندگی میکنم که آدم موفقی میشم و بقیه ماجرا.

البته اینو بگم که قبلا خودارضایی داشتم هفته ای حداقل چندین بار و الان هم هفته ای یه بار ولی اصلا برام قابل درک نیست که این همه این افکار بخاطر خودارضایی باشه چون اگه این افکار خوب بشن خودارصایی ام خیلی کمتر میشه.

خیلی دارم زجر و عذاب میکشم، یه کار میخوام انجام بدم مدام این رو برای همه توضیح میدم، توی ذهنم مدام با همه حرف میزنم، توی ذهنم با همه دعوا میکنم، آشتی میکنم، میخندم، گریه میکنم،  ازدواج میکنم، حتی رابطه جنسی انجام میدم بعضی اوقات.

اصلا یک سری افکار میاد که من رو به هم میریزه و اصلا برام قابل درک و فهم نیستن، بعدش اینم بگم خیلی عجولم و اراده ام هم ضعیفه، خودارضایی خیلی ضربه ها بهم زده ولی این فکر و خیال بحثش فرق میکنه


مرتبط با مدیریت افکار مزاحم:

نمی تونم مسائل رو در ذهنم دسته بندی و کنترل کنم

چطوری ذهنم رو کنترل کنم تا فکرم به سمت یه دختر نامحرم نره

مبارزه با افکار مزاحمی که بی اختیار وارد ذهن میشه

روش های تجربی آرام شدن ذهن و رهایی از افکار منفی

چه طور از شر افکار منفی خلاص بشم و ذهنم آروم بشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه) آرام سازی فکر و ذهن (۱۲ مطلب مشابه)