سلام
من یه دختر 18 19 ساله هستم مشکلم اینه که خجالتی ام یعنی همه ش تقصیر خانواده م ههست از بس که گفتن این کار رو بکن این کار رو نکن منو از لحاظ ارتباطات محدود نگه داشتن یعنی نمی تونم برای ارتباط با بقیه خودم اول پیشقدم بشم.
مثلا وقتی مهمون میاد اگه از لحظه ورودشون احوالپرسی نکنم دیگه بعدا روم نمی شه برم. یعنی اونجوری هم نیستم که همه ش سرم پایین باشه سرخ و سفید بشم ٬نه فقط نمی تونم تو ارتباطات اول پیشقدم بشم اگه روم باز بشه دیگه تمومه خیلی هم خوب میشم انگار نه انگار اون آدم چند دقیقه پیشم. 
خلاصه کلام چه جوری می تونم این حالتم رو عوض کنم لطفا هر راهکاری بلدین که خودتون هم تجربه ش کردین بگین به خدا از ته قلبم دعاتون می کنم.
 

مرتبط با خجالتی بودن:

یه پسر خجالتی هستم، چطور ازدواج کنم؟!

از چیزهایی که خجالت آور نیستند، خجالت میکشم

چیکار کنم بتونم تو جمع، بدون خجالت حرفم رو بزنم

من چیکار کنم خجالتی نباشم؟

از کم رویی، ترس، ضعف و شکست خسته شدم

کم رو هستم و روابط عمومی ضعیفی دارم

خجالتی هستم و اصلا نمیتونم با جنس مخالف ارتباط برقرار کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه) تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)