سلام و خسته نباشید

مشکلی دارم که خیلی من رو اذیت میکنه خواهش میکنم من رو مثل خواهر خودتون کمک کنید.

دختری دانشجو و از نظر قیافه متوسط رو به پایین هستم مشکل من این هست که خیلی خجالتی هستم و اصلا اصلا نمیتونم با جنس مخالف ارتباط برقرار کنم طوری که توی کلاس و یا کلا جایی که پسرا هستن بسیار معذب میشم و خیلی ناراحت .

تمرکزم ندارم جوری که احساس میکنم همش یک نفر داره نگاهم میکنه و یا این که بعضی وقتا احساس میکنم یک نفر سر کلاس به من می خنده البته قبلا متوجه نگاه یکی دو نفر بخودم شدم از اون به بعد استرس من بیشتر شد و این که این ناراحت بودن من خیلی به چشم میاد طوری که یکی از هم کلاسهایم گفت چرا انقدر از پسرا  میترسی ؟

در صورتی که دست خودم نیست و خودم دوست دارم رفتار متناسبی داشته باشم و مثل بقیه راحت برخورد کنم طوری که بقیه هم کلاسهایم رو میبینم انقدر با هم راحتن تا مدت ها افسرده میشم و از دست خودم کلافم .

آرزوی یه صحبت متعادل با یه پسر رو دلم مونده و تنفر پسرا  رو از خودم حس میکنم که حتی حاضر نیستن در بدترین شرایط با من هم کلام شن.

مرتبط با خجالتی بودن:

یه پسر خجالتی هستم، چطور ازدواج کنم؟!

از چیزهایی که خجالت آور نیستند، خجالت میکشم

چیکار کنم بتونم تو جمع، بدون خجالت حرفم رو بزنم

من چیکار کنم خجالتی نباشم؟

از کم رویی، ترس، ضعف و شکست خسته شدم

کم رو هستم و روابط عمومی ضعیفی دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)