سلام

میرم سر اصل مطلب

من یه دخترخانوم ۱۵ تا ۲۰ ساله ام که همیشه تو خیالم تو رویام صحنه مرگ عزیزترین فرد زندگیم رو میبینم . حتی‌ مجلس ختم و قبر و بعد از اون همش‌ فکر میکنم بابام یا داداشام یا هر کسی که دوستش دارم میخواد بره جایی یا جلو‌ چشم‌ نیس دیگه اخرین دیدارم با اون شخصه .

بابام میره سرکار همش‌ حس‌ میکنم تصادف میکنه دور از جون دور از جون میمیره یا همین‌ حسو به بقیه دارم و ساعتها در روز براش گریه‌ میکنم این واسه الان نیستا من از ۷ سالگی اینجوری بودم‌ شایدم قدیمی تر .اینم بگم من الان تو شرایطی نیستم که برم مشاور یا روانشناس واسه همین اینجا خواستم کمکم کنید .

دارم دیوونه میشم اینا دست خودم نیست :( حتی بارها و بارها از خواب پریدم همیشه ترس از دست دادن کسی دارم با اینکه تو گذشته ام اتفاق خاصی نیفتاده  همیشه منتظر یه عذابم و همیشه یه حسی بهم میگه این  روز بد یه روز میاد .

دارم عذاب میکشم فردا مادرم یه مسافرت داره و من از وقتی فهمیدم یه لحظه آروم و قرار ندارم یه چیزی ته دلم میگه یه اتفاق بد براش میفته و دیگه نمیبینمش .

ممنون میشم کمکم کنید


مرتبط:
برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)