سلام
اخیراً مد شده که وقتی خانواده آقا پسر برای جلسه اول که همراه پسر می خوان بیان خواستگاری این در خواستو می کنن که این جلسه بیرون از منزل دختر خانم البته همراه خانواده برگزار بشه ولی خب دختر رو پسر تنها میشینن. 
البته در شهر ما این درخواست از طرف خانواده آقا پسر بیان میشه. دوست دارم بدونم چرا آقا پسرها این موضوع رو بیان می کنن. 

من دختری...۲ هستم. خانواده من هر خواستگاری که این درخواست رو داره با خواست شون مخالفت می کنن و مودبانه از اون ها می خوان که برای این جلسه تشریف بیارن منزل. امّا اغلب خانواده آقا پسرها این خواسته ما رو رد میکننو دیگه خبری از اون ها نمی شه. 
استدلال پدرم اینه که اگر شخص آشنایی ما رو ببینه چون از موضوع بی اطلاعه برامون حرف درست می کنن که من هم با نظر ایشون موافقم. و البته چند بار به خاطر اینکه خانواده پسرها به دلیل رد این موضوع رفتن من واقعاً ناراخت شدم. 
خیلی تعجب می کنم چرا چیزی رو که برای ناموس خودشون نمی پسندند برای دیگران قبولش دارن!!! 


مرتبط با اولین جلسه خواستگاری یا قرار آشنایی:

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

کسب شناخت از دختر در اولین جلسه خواستگاری

برای شناخت ، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

خواستگاری راهی درست برای شناخت

نوع پوشش دخترها و شناخت ذائقه پسرهای دم بخت

در جامعه ما آقایون و خانم ها شناخت ناقصی از هم دارند

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی ؟

شیوه ی برگزاری جلسه اول خواستگاری

نوع لحن و نحوه برخورد در جلسه اول آشنایی برای ازدواج

خانم ها تو جلسه اول خواستگاری به چه چیزهایی توجه می کنن؟

در جلسه اول خواستگاری آقایون به چه چیزایی توجه میکنند ؟

اگر خواستگاری در جلسه اول به دلتون نشینه، بازم ادامه میدید؟

بعد از جلسه اول خواستگاری چطور بگیم که مایل به ادامه هستیم ؟

در جلسه اول آشنایی چطور میشه سنگین، منطقی و با احساس بود ؟

رفتار پسر در جلسه اول خواستگاری چطور باید باشه ؟

نوع لحن و نحوه برخورد در جلسه اول آشنایی برای ازدواج

شرح واکنش های مراحل اول آشنایی برای ازدواج

در جلسه آشنایی بین پدرم و خواستگارم بحث شد

در جلسات آشنایی ازدواج خودِ واقعی مون رو معرفی کنیم

مدیریت اولین قرار آشنایی برای ازدواج


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)