سلام
نمیخوام بگین دوستی قبل ازدواج خوبه یا نه؟ خانواده هامون در جریانن و تا تابستون عقد میکنیم .

سوال من اینه:

این آقا از آبان تا 11 فروردین از من بی خبر بود چون من لج کردم خطمو خاموش کردم ولی شماره خونمونو و شماره مامانمو داشت و میتونست زنگ بزنه اما نزد .

11 ام که sms داد تا چند روز دعوا داشتیم چون خیلی ناراحت بود از دستم که چرا یه بار ازش خبر نگرفتم .

قبل خاموش کردنم گفت بخاطر درست نمیخوام مزاحمت باشم هفته یا 2 هفته یکبار از هم خبر بگیریم منم لج کردم کلا چند ماه بی خبر موندیم؛ خلاصه بعد اینکه سر و کلش پیدا شد گفت تو این مدت هر شب تو این فکر بودم که چرا زدی زیر همه چی، چرا بیخیال شدی ؟

من فکر میکردم کلا بیخیال شده اما بخاطر مراسم فوت یکی از فامیلامون که به اون ربطی نداشت اومده بود منو ببینه ولی من سر به ندیدن زدم، یا تو همین عید توی عروسی همش منو زیر نظر داشت و نزدیکم مینشست در صورتی که اصلا نگاش نکردم، اینم مطمئنم با کسی غیر من نیست .

از 11 ام ما یه هفته اس دادیم بعد یه هفته دوباره گفت امتحاناتت شروع میشه نمیخوام بخاطر من از درسات بیفتی و خانوادت بهت حرفی بزنن منم گفتم باشه گفت سه ماه؟ دوریت برام سخته در ارتباط باشیم نمیتونی؟ دوباره گفت فکر کن من اون حرفو نزدم تو دوس داری باشیم تا امتحاناتت؟

منم گفتم برام فرقی نمیکنه. گف کنارت میمونم منم طبق معمول لج کردم گفتم نیازی به ترحم ندارم بمیری هم سر حرف اولت میمونم تا بعد امتحانام. اونم گف خواستم نظرتو بدونم باشه تا بعد...

حالا سوال من اینه؟ عاشق میتونه دوری از معشوق رو تحمل کنه؟ ویژگی های خوب زیاد داره این یکی آزارم میده

چون کلا کم رابطه داریم میترسم بعد عقد هم بی تفاوت باشه و سرد ، خواهشا کمکم کنید این فکر که دوستم نداره مثل خوره افتاده به جونم...


مرتبط با عاشق شدن و عاشق کردن:

چرا بعضی از آقایون دیر میفهمن که عاشق شدن؟

چطور یکی میتونه تا آخر عمرش تنها عاشق یک نفر بمونه؟

چرا عاشق هیچ پسری نمیشم؟

تا الان هیچ پسری عاشقم نشده

پسران ، چه جوری عاشق میشن ؟

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

آیا عاشق شدن دخترها با پسر ها فرق دارد؟

هنوز هم کسی مثل قدیما عاشق میشه ؟

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

آدم چطوری بشه یعنی عاشق شده ؟

عاشق پسری شدم که هیچ سنخیتی باهاش ندارم

ما پیر شدیم اما دریغ از یه عشق و عاشقی

توصیف معشوق از چشم عاشق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)