یک سوال از خانم ها

سلام

 یک سوال از خانوما ها دارم  آیا عاشق شدن در آنها با پسر ها فرق دارد؟

ایا خانم ها فقط یک بار عاشق میشن ؟

تو یکی از صفحات اجتماعی داخلی یک دختر  خیلی پست از شکست عشقی زده بود برام جالب شد منم ازش پرسید قضیه چیه ؟

اونم گفت عاشق پسری بوده که پسره بعد 3 سال ولش کرده . منم یک سوال ازش پرسیدم   گفتم فرض ، شوهر کردی و یک روز که شوهرت رفته سر کار دوس پسرت بهت زنگ زده و میگه سلام  فلانی   منم ، تو چیکار میکنی ؟

انتظارم این بود که که بگه حتی جوابشو هم نمیدم ، ولی اون گفت« حاضرم به خاطرش از زنندگیم بگذرم  و از شوهرم طلاق بگیرم و بهش خیانت کنم ، من مثل دختر سوسول ها نیستم هر روز عاشق یکی میشن»

واقعا  حالم بهم خورد . چرا بعضی دخترا این طور شدن که عاشق پسرای هرزه میشن ؟


مرتبط با عاشق شدن و عاشق کردن:

چرا عاشق هیچ پسری نمیشم؟

تا الان هیچ پسری عاشقم نشده

پسران ، چه جوری عاشق میشن ؟

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

هنوز هم کسی مثل قدیما عاشق میشه ؟

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

آدم چطوری بشه یعنی عاشق شده ؟

عاشق پسری شدم که هیچ سنخیتی باهاش ندارم

ما پیر شدیم اما دریغ از یه عشق و عاشقی

توصیف معشوق از چشم عاشق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)