سلام

چند روز پیش با خودم فکر می‌کردم  که آیا هنوز هم  پسر خیلی عاشق پیدا میشه؟ عاشق مثل قدیم‌ها؟   اون موقع ها که نه موبایل بود، نه ایمیل، نه شبکه اجتماعی، و حتی تلفن هم کم بود .

پسرها وقتی عاشق دختری می‌شدند  فقط به همون دختر فکر می‌کردن  و دیگه هیچ دختر دیگه ای تو فکرشون نبود و اگه جواب مثبت نمی‌گرفتن این قدر خواستگاری می‌رفتن تا بله رو بگیرند نه اینکه با یه بار جواب منفی برن و پشت سرشون رو نگاه نکنند، 

حتی از بعضی‌ها شنیدم که دختر و پسر وقتی مخالفت خانواده رو میدند با هم فرار می‌کردند، پسره هم واقعاً مرد بود و به فکر سوء استفاده  از دختر نبود و وقتی هم که فرار می‌کردند سریع با هم عقد می‌کردند و پسره  مرد و مردونه پای دختره وایمیساد، اغلب عشق‌ها هم با یک نگاه اتفاق می افتاد فقط با یک نگاه!!

اون وقت‌ها واقعاً عشق‌ها پاک بود، پسرها فیلم س  و بازیگران هالیوودی  و مانکن ندیده بودند تا بخوان همسرشون رو با اون ها مقایسه کنند  به همین خاطر بدن همسرشون رو زیباترین می‌دیدند.

اون وقت‌ها که برای دیدن عشق شون ساعات تو کوچه مجبور بودن پرسه بزنن شاید یک نگاه همدیگه رو ببینن و با همون یک نگاه تا یک هفته شنگول بودن، اون وقت‌ها که  مردها شکوه  و ابهت و جذبه داشتند، حرف شون حرف بود، تعصب و غیرت  و مردونگی تو  وجودشون موج می‌زد،   اون موقع که خانم‌ها این قدر شوهرشون رو قبول داشتند که رو حرفش حرف نمی‌زدند ، و شاید خیلی مسائل قشنگ دیگه.....

از دوستان می خوام هر کسی بین دوستان و آشنایان و فامیل نمونه چنین عشق‌هایی رو میشناسه تعریف کنه، چه عشق‌هایی که جدیداً اتفاق افتاده  و چه عشق‌هایی که قدیم‌ها داشتن



"گلاره معین "


مرتبط با عاشق شدن و عاشق کردن:

چرا عاشق هیچ پسری نمیشم؟

تا الان هیچ پسری عاشقم نشده

پسران ، چه جوری عاشق میشن ؟

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

آیا عاشق شدن دخترها با پسر ها فرق دارد؟

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

آدم چطوری بشه یعنی عاشق شده ؟

عاشق پسری شدم که هیچ سنخیتی باهاش ندارم

ما پیر شدیم اما دریغ از یه عشق و عاشقی

توصیف معشوق از چشم عاشق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)