سلام دوستان...

سوال من این هستش که چرا عاشق هیچ پسری نمیشم؟ یا حداقل خیلی دوستش داشته باشم؟

21 سالمه و دختر سرد و بی احساسی هم نیستم، برعکس خیلی آدم شاد و امیدواریم ولی یه چند وقت هست احساس پوچی و کسلی می کنم. دلم تنوع می خواد، یه احساس ولی هیچی. تمام دخترهای اطراف من همه شون عشق رو تجربه کردن و تجربیات دوست داشتن متعدد، چه کودکی، چه نوجوونی و جوونی.

ولی من با عرض معذرت فقط در حد کشش جنسی بوده، از هیچ کسی نبوده که بیشتر از دو روز خوشم بیاد، از چشمم میفتن. دنبال ازدواج و رابطه نیستم تو این سن، فقط دلم می خواد یه کمی شوقی به وجود بیاد. آیا من مشکلی دارم؟ راه حل چیه؟

مرتبط:

تا الان هیچ پسری عاشقم نشده

پسران ، چه جوری عاشق میشن ؟

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

آیا عاشق شدن دخترها با پسر ها فرق دارد؟

هنوز هم کسی مثل قدیما عاشق میشه ؟

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

آدم چطوری بشه یعنی عاشق شده ؟

عاشق پسری شدم که هیچ سنخیتی باهاش ندارم

ما پیر شدیم اما دریغ از یه عشق و عاشقی

توصیف معشوق از چشم عاشق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)