سلام

من میخوام سوالی بپرسم، نمیدونم صورت سوال درسته یا نه، ولی به هر حال این سوال رو دارم، خیلی خلاصه بگم که؛ 

من درک نمیکنم چطور یک نفر میتونه عاشق یک و فقط یک نفر باشه تا آخر عمرش، این همه آدم، با این همه خلق (شکل)، و با این همه خلق(خوی)، قطعا، به لحاظ آماری تعداد زیادی آدم هست که میتونه شریک زندگی آدم باشه، و آدم ادامه زندگیش رو باهاش طی کنه.

حالا چطور یک نفر میتونه تا آخر عمر فقط یک نفر تو قلبش باشه و هم عقلا و هم از لحاظ احساسی متعهد به یک نفر باشه و این تعهد رو حفظ کنه، این برام سواله، امیدورام منظورم رو درست رسونده باشم.


مرتبط با عاشق شدن و عاشق کردن:

چرا بعضی از آقایون دیر میفهمن که عاشق شدن؟

چرا عاشق هیچ پسری نمیشم؟

تا الان هیچ پسری عاشقم نشده

پسران ، چه جوری عاشق میشن ؟

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

آیا عاشق شدن دخترها با پسر ها فرق دارد؟

هنوز هم کسی مثل قدیما عاشق میشه ؟

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

آدم چطوری بشه یعنی عاشق شده ؟

عاشق پسری شدم که هیچ سنخیتی باهاش ندارم

ما پیر شدیم اما دریغ از یه عشق و عاشقی

توصیف معشوق از چشم عاشق


مرتبط:

تو جوجه ی ناز و تپل منی منم شیر پر قدرتتم

مرا در خانه سروی هست

پیشنهاد ایده برای روابط عاشقانه در قالب بازی

در ازدواج، انتظار یه خانوم از رابطه عاشقانه چیه ؟

دلتنگی های عاشقانه و غیر عاشقانه

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

الفاظ عاشقانه برای شوهر - تسخیر قلب احساسی شوهر (9)

عاشقانه ترین خاطرات تون رو به اشتراک بذارید

قربون صدقه های عاشقانه 2

در حسرت یه بوسه،یه پیام عاشقانه،یه عزیزم ... موندم

زیبا ترین حرف عاشقانه ای که از همسرتون شنیدید چیه ؟

حرف های عاشقانه یعنی چی؟

قربون صدقه های عاشقانه

فضاى وبلاگ رو عشقولانه کنید




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) تجربیات زوج های موفق (۳۲ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)