سلام عرض میکنم خدمت دوستان خوب خانواده برتر

اول از همه خوشحالم که جای خوبی دارم سوالم میپرسم و واقعا باید چنین چیزی به وجود می آمد!

من برم سراغ سوال و وقتونو زیاد نگیرم....

سوالم درباره درسه....

من راستش خیلی درس میخونم ولی وقتی به درسی علاقه ام زیاد نیست... خوب حفظ و یا یاد نمیگیرم... و این همیشه منو ناراحت میکنه.... که انگار نمره ای که میگیرم نمره من نیست!

حالا جالب اون دوستانی اند که واقعا نمره خوبی میگیرن و منم دوست دارم نمره ی بالایی داشته باشم.....

سوالم از کسانی که توی دوره تحصیلشون نمره بالایی داشتن اینکه که چطور درس رو خوب یاد میگرفتن چون بلاخره یک فرد خیلی کم پیش میاد که به همه ی درس ها علاقه داشته باشه...
هر چند میدونم نمره ملاک نیست و مهم یاد گیری هستش...اما من یاد میگیرم و فکر میکنم مشکل در انقال روی ورق باشه!

هر چند مطمئنا بیشتر کسانی که در خوانواده برتر هستن باهوش هستن و ازشون ممنونم که به هم کمک میکنید...

از شما میخوام به من یاد بدین که چطور درس بخوانم, یاد بگیرم و نمره بالایی داشته باشم...

تشکر

در پناه حق

یا علی


پیشنهاد :

میخوام درس بخونم ولی نمیتونم

نمی دونم چرا درس نمی خونم

از درس خوندن چه نتیجه ای گرفتید ؟

من که دخترم چرا باید درس بخونم ؟

چرا مثل سابق انگیزه درس خوندن ندارم ؟

مگه نمیشه هم درس خوند هم ازدواج کرد ؟

ارزش داره به خاطر درس و دانشگاه مادر شدنم رو عقب بندازم ؟

الان دیگه حتی نمیتونم ۵ دقیقه درس بخونم

دست و دلم به درس خوندن نمیره

می تونم هم درس بخونم و هم شوهرداری کنم ؟

چیکار کنم واسه درس خوندن انگیزه بگیرم؟

من خیلی به درس خونا غبطه میخورم

احساسم اینه که بیش از حد به درس و کار ارزش دادم

با توجه به دلایل محکمی که دارم تصمیم گرفتم دیگه درس نخونم

به خودم میگم کاش از بچگی تنبل بودم و درس نمیخوندم

راه های افزایش تمرکز و دقت برای درس خواندن

تنهایی و انزوا نمیذاره درس بخونم

توی درس خوندن خیلی کند هستم

راه های افزایش تمرکز در درس خواندن

چیکار کنم از تلاش کردن برای درس خوندن خسته نشم ؟

انرژیم برای درس خوندن زود تموم میشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)