سلام

نمیدونم این سواله یا درد دل .

امسال قراره برای سال دوم کنکور بدم. خب دیگه مدرسه نمیرم و تقریبا همش تو خونه ام. دوستام یا اکثرا دانشگاه شهر دور رفتن یا وضعیت شون مثل منه و درس میخونن . اینو بگم که من فوق العاده آدم درون گرایی ام و حتی اگر کلی آدم هم کنارم باشه شاید باز هم احساس تنهایی کنم چون تو زندگیم آدمایی که میتونم باهاشون راحت صحبت کنم خیلی کمه و در حال حاضر هم صفره.

خلاصه حرفم اینه که به شدت احساس تنهایی میکنم مهمونی های خانوادگی و تفریحاتشون رو نمیرم چون هم صحبتی نیست اگر هم باشه میخوان از روزمرگی و چیزهایی که معمولا آدمها موقع رسیدن بهم تعریف میکنن، بگن که من اصلا دوست ندارم.

میدونم خودمم یکم منزوی ام اما با تمام اینها دلم میخواد یکی رو کنارم داشته باشم که منو خوب بفهمه، پشتم باشه و کنارم باشه. همیشه  در دسترس باشه. منظورم جنس مخالف نیست چون  اصلا دوست ندارم با کسی باشم تا قبل ازدواج ولی خب هیچ دوست دختر این چنینی هم در حال حاضر ندارم.

تمام خواستگار هارو رد میکنیم چون دوست ندارم چیزی مانع درس خوندم بشه حتی کسی که سالها پیش ازش خوشم میومد رو رد کردم بخاطر درسم. اما الان همین تنهایی و انزوا نمیذاره درس بخونم.گاهی فکر میکنم من حتی اگر الان دانشگاه هم بودم بازم منزوی بودم از بس که تنهایی کشیدم.

چون شبیه سوال خودمو دیدم اینو بگم که اصلا منظورم اون نیاز نیست. نیاز من فقط به یه همدم و هم صحبته. تمام دردهام، غمهام مشکلات خانواده رو میریزم تو خودم. شبها موقع خواب اینقدر احساس تنهایی میکنم که خوابم نمیبره. دوست داشتم اونقدر به خدا نزدیک بودم که به هیچ آدمی نیاز نداشتم اما اونقدرا هم ایمان قوی ندارم متاسفانه.

نمیدونم چیکار کنم ...


پیشنهاد :

میخوام درس بخونم ولی نمیتونم

نمی دونم چرا درس نمی خونم

از درس خوندن چه نتیجه ای گرفتید ؟

من که دخترم چرا باید درس بخونم ؟

چرا مثل سابق انگیزه درس خوندن ندارم ؟

مگه نمیشه هم درس خوند هم ازدواج کرد ؟

ارزش داره به خاطر درس و دانشگاه مادر شدنم رو عقب بندازم ؟

الان دیگه حتی نمیتونم ۵ دقیقه درس بخونم

دست و دلم به درس خوندن نمیره

می تونم هم درس بخونم و هم شوهرداری کنم ؟

چیکار کنم واسه درس خوندن انگیزه بگیرم؟

من خیلی به درس خونا غبطه میخورم

احساسم اینه که بیش از حد به درس و کار ارزش دادم

با توجه به دلایل محکمی که دارم تصمیم گرفتم دیگه درس نخونم

به خودم میگم کاش از بچگی تنبل بودم و درس نمیخوندم

راه های افزایش تمرکز و دقت برای درس خواندن

به من یاد بدین که چطور درس بخوانم

توی درس خوندن خیلی کند هستم

راه های افزایش تمرکز در درس خواندن

چیکار کنم از تلاش کردن برای درس خوندن خسته نشم ؟

انرژیم برای درس خوندن زود تموم میشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)