سلام

من بیست سالمه و مشکلم بابابام و برادرمه که خیلی تو روی همدیگه وایمیسن و همش داد میزنن در صورتی که برادر کوچیک ترم چند ساله تحت نظر دکتر اعصاب کودکانه و باید تو فضای اروم باشه .

اما اصلا توجهی ندارن . من خودم دارم واسه کنکور میخونم ولی همش در حال اروم کردنشونم خیلی هم کفر میکنند با صحبت و مشاوره رفتن هم تغییری ایجاد نشد من مامانم شاغله به خاطر همین امکان کتابخونه رفتن هم ندارم چون کارای خونه و مراقبت از برادرم با منه.

حالا با وجود تلاش زیادی که میکنم اما نمیذارن طبق برنامه درسیم بازدهی داشته باشم . بابا و برادرم اصلا منو ادم حساب نمیکنن .

خونه ما هم کوچیکه فضای مناسب درس خوندن نداره فقط مامانم کمکم میکنه که خودم دیگه از خودم بدم میاد وقتی هیچ کاری از دستم بر نمیاد و با وجود شاگرد اول بودنم شدم این. الان  موندم چیکار کنم از تلاش کردن و نرسیدن خسته شدم .

پیشنهاد :

میخوام درس بخونم ولی نمیتونم

همش ۵ ماه تا ساختن سرنوشتم مونده

نمی دونم چرا درس نمی خونم

از درس خوندن چه نتیجه ای گرفتید ؟

من که دخترم چرا باید درس بخونم ؟

چرا مثل سابق انگیزه درس خوندن ندارم ؟

مگه نمیشه هم درس خوند هم ازدواج کرد ؟

ارزش داره به خاطر درس و دانشگاه مادر شدنم رو عقب بندازم ؟

الان دیگه حتی نمیتونم ۵ دقیقه درس بخونم

دست و دلم به درس خوندن نمیره

می تونم هم درس بخونم و هم شوهرداری کنم ؟

چیکار کنم واسه درس خوندن انگیزه بگیرم؟

من خیلی به درس خونا غبطه میخورم

احساسم اینه که بیش از حد به درس و کار ارزش دادم

با توجه به دلایل محکمی که دارم تصمیم گرفتم دیگه درس نخونم

به خودم میگم کاش از بچگی تنبل بودم و درس نمیخوندم

راه های افزایش تمرکز و دقت برای درس خواندن

تنهایی و انزوا نمیذاره درس بخونم

به من یاد بدین که چطور درس بخوانم

توی درس خوندن خیلی کند هستم

راه های افزایش تمرکز در درس خواندن

انرژیم برای درس خوندن زود تموم میشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)