با عرض سلام

اینجانب لیسانس مدیریت داشته و 3 سال پیش فارغ التحصیل شدم و امسال برای بار سوم و اخر قصد شرکت در کنکور ارشد را دارم و بزرگترین مشکل من که باعث شده 3 سال پشت ارشد بمونم بی تمرکزی در مطالعه است .

به طوری که اصلا نمیتوانم درس بخوانم دائم فکرم به جای دیگر میرود و پرش ذهن دارم طوری که از مطالعه دلزده شدم .

دوستان گلم از  شما عاجزانه تقاضا  دارم که اگر شما هم این مشکل رو داشتید و رفع کردید به من هم کمک کنید تا بتوم با تمرکز حواس درس بخونم.


پیشنهاد :

میخوام درس بخونم ولی نمیتونم

نمی دونم چرا درس نمی خونم

از درس خوندن چه نتیجه ای گرفتید ؟

من که دخترم چرا باید درس بخونم ؟

چرا مثل سابق انگیزه درس خوندن ندارم ؟

مگه نمیشه هم درس خوند هم ازدواج کرد ؟

ارزش داره به خاطر درس و دانشگاه مادر شدنم رو عقب بندازم ؟

الان دیگه حتی نمیتونم ۵ دقیقه درس بخونم

دست و دلم به درس خوندن نمیره

می تونم هم درس بخونم و هم شوهرداری کنم ؟

چیکار کنم واسه درس خوندن انگیزه بگیرم؟

من خیلی به درس خونا غبطه میخورم

احساسم اینه که بیش از حد به درس و کار ارزش دادم

با توجه به دلایل محکمی که دارم تصمیم گرفتم دیگه درس نخونم

به خودم میگم کاش از بچگی تنبل بودم و درس نمیخوندم

راه های افزایش تمرکز و دقت برای درس خواندن

تنهایی و انزوا نمیذاره درس بخونم

به من یاد بدین که چطور درس بخوانم

توی درس خوندن خیلی کند هستم

چیکار کنم از تلاش کردن برای درس خوندن خسته نشم ؟

انرژیم برای درس خوندن زود تموم میشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)