سلام
میزان روابط و ارتباطات شما با فامیل و اقوام چقدره؟ دلیل طرح این سوال اینه که برخی رفقای بنده مطالبی رو در این زمینه میگن که من نمیگم اینا دارن دروغ میگن اما هر کاری میکنم نمیتونم هضش کنم که چطوری میشه اینطوری میشه.

مثلاً من رفیق دارم میگفت چند سال پیش نوروز زن عموم اومده بود خونمون من داشتم از طبقه دوم خونمون از پله ها میومدم پائین. تا زن عموم منو دید؛ به مادرم گفت این آقا پسر کیه؟ که مادرم هم گفت وا این پسرمه دیگه.

یا مثلاً یکی دیگه از رفقا میگفت یه بار رفته بودم درمونگاه آمپول بزنم تزریقاتچی که یه خانم بود تا اسممو دید گفت فلانی چی کارت میشه؟ منم گفتم پدرمه. اینو که گفتم تزریقاتیه گفت میدونی من کیم؟ من دختر عمتم.

یا یکی دیگه گفته بود من وقتی ازدواج کردم تازه فهمیدم یکی از عمه هام 3 تا بچه داره تا اون روز فکر میکردم 2 تا داره.

یا مثلاً برخی رفقای ما میگن ما مثلاً اگه دختر خاله یا دختر عمومونو تو خیابون ببینیم نمیشناسیم. 

یه بار که یکی از رفقا از این بدتر گفت گفت زن دادشمو تو خیابون دیدم نشناختم. و امثال اینطور موارد که شنیدم. ( لطفاً نگید اینا دروغه و نمیشه و مگه میشه مگه داریم!؟ بله هر چند خیلی عجیبه ولی واقعیه )

من که اینا رو میشنوم میگم آخه چقدر باید ارتباط افراد با هم کم باشه که طرف دختر خالشو نشناسه!؟ هر چقدرم بگیم با هم در ارتباط نباشن هر چقدر بگیم فلان به هر حال سالی 2 3 بار که میشه آدم مثلاً دخترخالشو یا دختر عمشو ببینه. بالاخره دید و بازدید نوروز هست عید فطر هست عروسی هست ختم و عزاداری هست از مکه برگشتن هست بدنیا اومدن بچه هست و ... که باعث میشه دیگه اقل اقلش آدم 2 3 بار در سال اقوامشو ببینه.

البته برخی از اینطور رفقایی که از این حرفا رو میزنن مثلاً میگن من 12 ساله 13 ساله 10 ساله مثلاً پا تو خونه عمم نزاشتم و دختر عمم هم مثلاً همینقدره پا تو خونه ما نزاشته. پدر و مادر من تنهایی میرن خونه عمم مثلاً عمم و شوهر عمم هم تنهایی میان خونه ما. حتی اگه مراسمی باشه مجلسی باشه مثل عروسی هم مثلاً من شرکت نمیکنم.

حالا به نظر شما دوستان اینطور رفتارها طبیعی هست یا نه؟ شما چطور هستید؟ به نظر شما کسی که اینقدر ارتباطش کم باشه که دختر عمشو نشناسه و دختر عمشم اونو نشناسه و فقط موقع آمپول زدن اونم از رو فامیلی طرف بفهمه دختر عمه پسر دایی همدیگه هستن طبیعیه؟!


مرتبط:

چطور محترمانه به مادرم بگم، در زندگیم دخالت نکنید

مادری داریم که نمی تونیم بر خلاف نظرش کاری بکنیم

چه کار کنیم با عروس مغرور بد اخلاق پرتوقع؟

با داماد بد دهن مون چکار کنیم ؟

چطوری جواب متلک های خاله ام رو بدم که بی احترامی نشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)