سلام

مادرم تو زندگی من دخالت میکنه منم بخاطر حفظ احترامش تندی نمیکنم  ولی چند بار به مادرم تذکر دادم که تو هر موضوعی دخالت نکنه ولی بی فایده بوده
اقایون متاهل چطور بین مادر خودشون و همسرشون  تعادل را رعایت میکنن که احترام دو طرف حفظ بشه و ناراحتی پیش نیاد ؟
 منظورم زمانی هست که توی یک مورد خاص بین عروس و مادر شوهر اختلاف باشه ، بعضی مادرها بخودشون حق میدن تو زندگی فرزندشون دخالت کنن .
بهترین روش محترمانه جهت ممانعت از دخالت پدر و مادرها تو زندگی فرزندشون چیه؟
زن و شوهر توی این مواقع باید چکار کنن؟


مرتبط:

به خاطر منت گذاشتن های خانواده م، نامزدم قصد جدایی داره

چطور رفتار کنم که مادر شوهرم تو زندگیم دخالت نکنه ؟

تشخیص استقلال فکری دختر و تمایز دخالت به جا از بیجای خانواده

چکار کنم که پدر و مادر شوهرم در زندگیم دخالت نکنن؟

دخالت مادرم در روابط من با خانواده ی شوهرم

مشکل ما دخالت پدر بزرگ و مادر بزرگ توی زندگی ماست

چطوری خانواده ی شوهرم رو قانع کنم که در زندگیم دخالت نکنن ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)