سلام وقت تون بخیر ...

خواهرم 2 سالی هست که ازدواج کرده و چند ماهی است عروسی کرده ، خواهرم و دامادمون روابط شون با هم خوبه ... یعنی بیشتر خواهرم در زندگی منعطفه ... ولی شوهرش با داداشم نمی سازه باهاش حتی جلوی بابام بی احترامی می کنه ، با این که تفاوت شون 10_12 سال هست داداشم یه نوجونه .... تحقیرش می کنه ، بابام هم به خاطر زندگی خواهرم بهش هیچی نمیگه با اینکه ناراحت می شه ...

مثلا یه بار سر سفره بهش گفت دهنت رو ببند و با من بحث نکن ... چندین مورد بوده ... خواهرم از اون جایی که منعطف و بسازه خیلی ساده ازش می گذره ... و می خواد رفتارها و بی احترامی شوهرش رو جدی نگیریم ...

ما باید با این داماد چه کار کنیم ؟ حتم دارم منم ازدواج کنم با شوهر منم نمی سازه ... یه کم مغرور و خودخواهه ... من که مقصر اصلی رو خواهرم می دونم همون طور که همسر عزیزه ،خانواده آدم هم باید براش مهم باشه ، اصلا انگار هیچ واکنشی نشون نمیده ، حالا اگر من بودم کمترین کارم این بود که باهاش قهر می کردم ...

درسته شاید داداشم یه جایی کاری می کنه که خوشش نمییاد ، ولی این نباید باعث شه مستقیم حتی جلو بابام بهش بی احترامی کنه ... در ضمن داداشم با این وجود هیچ وقت بهش بی احترامی نمی کنه ... ولی اون حتی فحش هم میده ...


مرتبط:

میزان روابط و ارتباطات شما با فامیل و اقوام چقدره؟

چطور محترمانه به مادرم بگم، در زندگیم دخالت نکنید

مادری داریم که نمی تونیم بر خلاف نظرش کاری بکنیم

چه کار کنیم با عروس مغرور بد اخلاق پرتوقع؟

چطوری جواب متلک های خاله ام رو بدم که بی احترامی نشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)