سلام

من مشکلی دارم که این روزا اعتماد بنفس منو گرفته.
من 21 ساله و دانشجو پزشکی هستم. خدا رو شکر قیافه خوبی دارم و از لحاظ شرایط خانوادگی و ... چیزی کم ندارم.
اما چیزی که اعتماد بنفس منو میگیره اینه که من بالا تنه متناسبی دارم اما پایین تنه م (مخصوصا قسمت ران ها ) تپله... همیشه نسبت به کسایی که پای لاغری دارن غبطه میخورم. من ورزش هم رفتم اما پایین تنه م نسبت به بالا تنه م کمتر لاغر میشه. یعنی این خصوصیت ارث خانوادگی هست.

همیشه با خودم میگم هر کس یه طور آفریده شده و مهم اینه که سالمی...اما باز... مثلا وقتی کسی اینو به روم میاره میگم برام مهم نیست و من خودمو این طوری دوست دارم اما تا مدتی از لحاظ ذهنی آشفته میشم و اذیت میشم و نمیتونم درس بخونم.

ازتون راهنمایی میخوام که چطور با این وجود اعتماد بنفس بالایی داشته باشم؟

اینم بگم که خصوصیات مثبت بسیاری دارم. مثل مهربون بودن،باهوش بودن،درک بالا، ذوق هنری، آشپزی خوب و...اما همه اینا در باطنه و هیچ کس در نگاه اول اونا رو نمیبینه و این مشکل من در ظاهره... چطور رو خودم کار کنم؟
ممنون.


مرتبط با لاغری پایین تنه:

پایین تنه من به شدت بد فرم و بزرگه

کسانی که از بزرگی پایین تنه ناراضی هستند چکار باید بکنن؟

من چند تا تمرین برای کوچک کردن پایین تنه میخواستم

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه

راهنمای کوچک کردن باسن و ران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) چگونه لاغر شویم (۲۰ مطلب مشابه) لاغری موضعی (۷ مطلب مشابه)