سلام

من چند تا تمرین برای کوچیک کردن پایین تنه میخواستم

دوستان اگه میشه بهم بگید تو خونه با چه کارایی پایین تنم رو کوچیک کنم؟، امکان اینکه برم باشگاه رو هم ندارم ، لطفا نگید الان میرند پروتز میکنند که قشنگ باشه ، من خودم بدم میاد!

پاسخ :

سلام

هیچ تمرینی وجود نداره که بتونه چربی های یک قسمت از بدن رو آب کنه . ورزش های هوازی مثل ایروبیک ، دویدن آرام ، پیاده روی و طناب زدن بهترین عملکرد رو در چربی سوزی دارن . 

با انجام ورزش هایی که عرض شد چربی های کل بدن من جمله باسن شروع به آب شدن می کنه. البته در تغذیه هم باید دقت کنید . 

زمان ورزش کردن هم نباید از 30 دقیقه کمتر باشه . بعد از 30 دقیقه بدن وارد فاز چربی سوزی میشه . یعنی تا قبل از اون انرژی های ذخیره شدن در ماهیچه ها مصرف میشن و بعد بدن میره سراغ چربی ها .

یادتون باشه اگه مثلا 60 کیلو باشید و 30 دقیقه پیاده روی کنید و بعدش یه لیوان معمولی شربت یا آب میوه بخورید انگار هیچ کاری برای لاغر شدن نکردید . برای سلامتی تون مفیده ولی تاثیری در کاهش وزن نداره . 

نکته مهمی که در لاغر شدن با ورزش وجود داره اینه که تمرینات نباید ثابت و تکراری باشن، مثلا شما اگه همیشه برای لاغر شدن تنها روی دویدن آرام تکیه کنید ، بعد از مدتی روند کاهش وزن شما به شدت کند میشه ، پس باید به تمرینات تون تنوع بدید . 

مثلا 1 دقیقه با سرعتی نسبتا بالاتر از دویدن معمولی بدوید و 30 ثانیه پیاده روی کنید و این روند رو بیش از 30 دقیقه ادامه بدید .

موفق باشید


مرتبط با لاغری پایین تنه:

پایین تنه من به شدت بد فرم و بزرگه

کسانی که از بزرگی پایین تنه ناراضی هستند چکار باید بکنن؟

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه

راهنمای کوچک کردن باسن و ران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) لاغری موضعی (۷ مطلب مشابه)