سلام دوستان

من یه مشکل فیزیکی دارم که از بچگی با من بوده و توی این سالها تشدید شده، پایین تنه من به شدت بد فرم و بزرگه و بارها سر این مسخره شدم. هر لباسی نمیپوشم، تو این گرما آستین کوتاه نمیپوشم و به جاش پیراهن آستین بلند می پوشم و دکمه پایینش رو هم باز میذارم. سالهاست به خاطر این مشکل استخر هم نرفتم و بعضی وقت ها حس میکنم اجتماع گریز شدم.

یه مدتی هم هست که گودی کمر پیدا کردم و مشکلم دو چندان شده، خانوادم میگن طبیعیه و مشکلی نیست ولی من هزاران پسر رو توی زندگیم دیدم ولی هیچ کدوم این طوری نبودن، باید چیکار کنم؟، برم پیش متخصص تغذیه؟، اگه راهکاری دارید بگید لطفا


مرتبط با لاغری پایین تنه:

کسانی که از بزرگی پایین تنه ناراضی هستند چکار باید بکنن؟

من چند تا تمرین برای کوچک کردن پایین تنه میخواستم

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه

راهنمای کوچک کردن باسن و ران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) چگونه لاغر شویم (۲۰ مطلب مشابه) لاغری موضعی (۷ مطلب مشابه)