سلام
دختری هستم  20 به بالا که چند سالیه روی اندامم حساس شدم.
چهره ی زیبایی دارم.
 چار شونه هستم و کمر خیلی باریکی دارم .فکر میکنم چون کمرم زیادی باریکه باعث شده چار شونه بنظر بیام.به خاطر این موضوع از ازدواج میترسم.
میترسم که شوهرم هی به روم بیاره. یا خانوادش پشت سرم چیزی بگن چون حتی الان اگه یه دختر به روم بیاره از درون بهم مبریزم.خیلی میترسم.
لباس تنگ نمیپوشم.اصلا تو انتخاب لباس خیلی حساس شدم.دوست دارم همیشه پوشیده باشم تو که کسی نبینه. اگه میگید من مشکل دارم مشکلم چیه؟دیگه خسته شدم
از ناشکری بدم میاد. البته خدا رو شکر زندگی خوبی دارم.ذهنم درگیره هر روز به یه جای بدنم فکر میکنم. احساس میکنم بدتر شدم.به ازدواج هم نیاز دارم. بنظرتون چیکار کنم .
آیا اقایون از دختری با این مدل اندام خوششون میاد یا....
تا حالا به هیچ کس از خانوادم یا دوستام. نگفتم فقط به یه مشاور گفتم که کمک چندانی بهم نکرد.
لطفا خانم ها هم نظر بدن
الان که این مطلبو مینویسم یه حس خیلی بدی دارم. فکر میکنم خدا از من بدش میاد. ولی خب به راهنماییی نیاز دارم.خدایا منو ببخش...
پیشاپیش ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)