این در جواب اون پست نماز نخوندن جوون هاست
خود شماها که بچه های سایت هستید و اکثرتون میگید مسلمونید! یه نگاه به رفتار خودتون بندازین ببینید چجوری دارید دین رو خراب میکنید تا بفهمید چرا جوونا از دین دارن دور میشن چرا دارن به مقدسات توهین میکنن .

اینجا وقتی یکی میاد از گناهانش میگه و راهی میخواد برای حلالیت طلبیدن یا جبران اون گناه شما بچه های سایت اولین کاری که میکنید هر چی دهنتون در میاد به اونی که سوال پرسیده میگید و اونو راحت قضاوت میکنید در صورتی که جای اون زندگی نکردید و خبر ندارید تو زندگیش چی گذشته .

مثل اون پستی که پسرا با دو تا دختر رابطه برقرار کرده بود اونم نه زوری فقط گولشون زده بود حالا امده بود اینجا راهی واسه جبران پیدا کنه شماها همتون وایساده بودید فقط توهین میکردید و میگفتد خدا تو نمیبخشه و تو شیطان هستی از این مزخرفات. آخه مگه شماها خدا هستید؟!

خدا خودش تو آیه قرآنش گفته اگر یک نفر زنا یک زن و مردی رو ببینه و بره به قاضی بگه خوده اون مرد باید شلاق بخوره و تا زمانی که چهارتا مرد با هم نرن و به زنای شخصی شهادت ندن اون شهادت مورد قبول نیست و باید خوده اون افراد شلاق بخورن حتی دو مرد و سه مرد هم قبول نیست
میدونید این یعنی چی ؟؟ یعنی از ابروی مومن بالاتر نیست ؟ حتی اگر گناه کار باشه و در قرآن و در حدیث ها زیاد میبینیم که مومن نباید در مورد هیچ کسی قضاوت بکنه اما شماها چی ؟ خیلی راحت تو یه پستی من دیدم داشتید به جوون ها توهین میکردید میگفتید اونایی که موهاشونو مدل میدن فلان هستن لباس اینطوری میپوشن بهمان هستن چجوری شما از روی قیافه یه ادم دارید اونو قضاوت میکنید ها؟؟؟

من خودم موهامو فشن میکنم چون دوست دارم چهره ام زیبا تر میشه شلوار لی کشی میپوشم تیشرت رنگ روشن تنگ میپوشم ولی تا حالا نمازم قضا نشده تو خیابون دم اذان اولین نفر میرسم به مسجد (ادعاء بی گناهی و پاکیم نمیشه ولی شب راحت سرمو رو بالش میزارم) تو مسجد مردم بد نگاه میکنن انگار پدرشونو کشتم .

چیه مگه نمیشه یه جوون امروزی نماز بخونه با خدا باشه کی گفته جوون باید مثل گوریل ریش و پشم داشته باشه ؟

خوده پیامبر گفته مومن همیشه باید آراسته و معطر باشه و جوون خیلی بیشتر آراسته و معطر باشه حالا ما چی از جوونامون میخوایم ؟؟

بزارید یه چیزی در مورد قضاوت کردن بگم براتون به جان خودم قسم این حرف واقعیته و دروغ نمیگم .

من یه دوستی داشتم تو دبیرستان تو بسیج بود تو حفاظت اجتماعی بود نوحه خوان هیات اقا امام حسین بود ریشم داشت این تعداد دوست دختراش که از یادش رفته بود تعداد اونایی که باهاشون رابطه داشتم هم خیلی زیاد بود همه اینا رو واسه من تعریف میکرد اونوقت کار این تو حفاظت اجتماعی چی بود این بود که میرفتن اگر ماشینی توش دختر و پسر بودن رو میگرفتن اگر دوست دختر و پسری تو خیابون بودن رو میگرفتن و گیر میدادن بهش خودش بهم گفت یه دفعه یه دختر و پسر گرفته بودن میگفت دختر خیلی خوشگل بود مخشو خودم زدم  پسره هم ردش کردیم رفت .

خوب حالا شماهایی که از رو قیافه قضاوت میکنید از نوحه خوان امام حسین (ع) بالاتر میخواین ؟؟؟ خیلی دوستای دیگه ام تو بسیج و اینجور جاها اینطوری هستن . پسره باهاش میرفتم سر کار تو گرمای تابستون روزه میگرفت خیلی سخت بود اما روزه میگرفت اما این از اونورم دختر بازی میکرد و دوست دختر داشت .
حالا شماها خیلی راحت ادما رو قضاوت کنید بهشون توهین کنید از روی قیافشون هر چی دلتون خواست بهش نسبت بدید بعدم هر جایی که رفتید بگید من مسلمونم ادعاء تونم . . . . . . . خودتون میدونید جمله معروفشو
اونوقتم بیاد اینجا پست بزارید که چرا 70% جوون های ما نماز نمیخونن و دارن به اسلام و مقدسات فحش میدن و با هم بشینید تاسف بخورید
من از بچه های سایت منظورم بعضیاهاشون بود ناراحت نشین از دستم


پیشنهاد:

چه جوری میتونم در نماز تداوم داشته باشم؟

یه جوری قانعم کنید که نماز بخونم

می خوام دختری نماز خون بشم

میترسم نماز بخونم توقعم از خدا بالا بره

یه راهکار و یا یه انگیزه قوی میخوام که بتونم نمازخوان بشم

نماز خوندن واقعا برای من سخته

فلسفه نماز از زبان استاد رائفی پور

چرا نمی تونم نماز بخونم؟

نماز خوندن چه فوایدی داره ؟

چطور نفرتم رو از نماز نابود کنم ؟

چرا نماز و روزه روی من تاثیر نداره ؟

چرا و چه جوری نماز بخونم ؟

دلم میخواد نماز خون بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)