سلام دوستان

پست چند روز پیش رو که دیدم که عنوانش "پسرانی که با هیچ دختری نبودند، می تونن همسرشون رو درک کنند؟ " بود ، به فکر افتادم که منم شاید یک چنین خصوصیتی داشته باشم که نویسنده اون پست ازش با عنوان" قلبی قره" یاد کرده بود، حالا می خوام اگه میشه تو این مورد کمک کنید.

من قبلا هم پستی با عنوان "افشای گذشته با هیپنوتیزم برای ازدواج" گذاشتم.

من یه پسرم، وقتی به اتفاق مادر و خواهرم بیرون از خونه میریم، حالا یا فروشگاه رفاه، بازار، پارک یا کلا بیرون از خونه یا مهمونی ایّام عید خونه اقوام، با اینکه مادر و خواهرم هر دو با حجابن و چادر ساده دارند (خواهرم حتی هد هم داره) و کلا حجاب شون خیلی خوبه ،نه آرایشی خاصی و نه هیچ چیز جلب توجه کننده ای تو ظاهرش نیست ، خواهرم کم رو و خجالتیه اصلاً بلند صحبت نمی کنه، هیچ وقت بدون مادرم بیرون نمی ره ،به غیر اینکه برای کلاس و دانشگاه ، خیلی رفتار متین و آرومی داره ،ولی بعضی پسرهای جوون گاهی اوقات نگاهش می کنند. اون هم نه نگاه گذرا و اتفاقی، نگاه چند باره یا غیر گذرا و طولانی ،و اون افراد، بعدش که می بینند منم باهاشون هستم، یا متوجه شدم و دارم نگاه شون می کنم نگاه شون رو سمت دیگه می کنند.

این افراد نوع نگاه شون با نوع نگاهی که به یک مرد یا خانم مسن هست فرق داره، مثلا طرف تو فروشگاه ایستاده داره خرید می کنه یا مثلا فروشنده فروشگاهه، وقتی صدای مرد میشنوه اصلاً سرش رو بلند نمی کنه که ببینه اون شخص کیه ولی کافیه صدای یک زن یا دختر بیاد، کامل طرف رو برانداز می کنه.

نه همه ی پسرها ، شاید هر دفعه یکی دو نفر یا کلا چند نفر، و البته می دونم و دیدم که این طور افراد فقط به خواهر من ، این شکلی نگاه نمی کنند و هر دختر یا زنی رو همین طور نگاه می کنند، و این باعث شده تا الآن چند بار به خاطر این قضیه با این مدل افراد بحثم بشه یا دعوا کنم.

یا به خاطر وجود این طور افراد تو مکان های عمومی ، کمتر مادر و خواهرم رو ببرم و اون ها هم تا یه مدت بعد از هر بحث یا دعوایی از من نمی خوان که با ماشین ببرم شون بیرون و ترجیح میدن خودشون دو نفری بیرون برن.

یا پسرهایی که تو فامیل هستند که تقریبا همسن خواهرم هستند، تو مهمونی عید، هر چند دقیقه یک بار می بینم که نگاه شون به خواهرمه که وقتی می بینند من متوجه شدم و دارم نگاه شون می کنم یا سمت نگاه شون رو عوض می کنند، یا مثلا با مادر خودشون صحبت می کنند که مثلا بگن من با مادر یا خواهر خودم کار داشتم که نگاهم سمت خانم ها بود که البته مثلا با کنایه تذکر دادم و گفتم چیزی تو قسمت خانم ها هست، همه ش نگاهت اون سمته؟

تو فامیل هم فقط دو سه نفر هستند که این شکلی هستند و بقیه هم سن و سال های خواهرم یا بقیه، مثل این افراد نیستند و مشکلی ندارند، و به خاطر همین مساله چند دفعه به مادرم و خانواده گفتم که تو مهمونی های عید فامیل که همه جمع هستند ، ما نریم و بعد جداگانه خونه تک تک افراد بریم ،که خونه اون افراد خاص فقط پدر و مادرم برن و خواهرم باهاشون نره ،که گوش نمیدن و باعث بحث و دلخوری میشه و متهم به بدبینی میشم و میگن که زندگی رو برامون سخت و تلخ کردی. میگن اگه هم کسی نگاه می کنه تقصیر ما یا خواهرت نیست ، ما چرا باید بسوزیم. یا میگن حالا نگاه کنه، مگه چی میشه، حالا چی شد مگه؟

نمی دونم این افراد هیز و چشم ناپاک تو شهر ما  و اطراف ما و تو فامیل زیاده یا کلا همه جا همین شکلیه یا می گید که من بیش از حد حساسم، حالا از خانم ها و آقایون می خوام که اگه راهکاری برای این مشکل من دارند ، لطفاً به منم بگن باید چه کار کنم؟ فکر می کنم منم قلبی قره شدم، که اون خانم هم تو اون پست گفتن.

آیا بی خیال از کنار این مساله عبور کنم و هر دفعه این اتفاق افتاد واکنشی نشون ندم؟، این کار اون افراد رو جری تر و پر رو تر نمی کنه که کارشون رو تکرار کنند یا شدیدتر و بیشتر و علنی تر ادامه ش بدن؟

خانم ها شما بگین چطور با خانواده م این مسائل رو مطرح کنم که ناراحت نشن؟ چطور محبت خودم رو به خانواده م بیشتر کنم که وقتی این موضوع رو بهشون گفتم، فکر نکنم من دشمن شون هستم و از روی قصد و غرض بهشون میگم فلان کار رو نکنید، آقایون شما تو موارد مشابه چطور برخورد می کنید؟ چه واکنشی دارید؟

می دونم اگه این مشکل حل نشه ،بعدا برای زندگی متاهلیم هم پیش میاد و با خانمم هم به مشکل می خورم

لطفاً هر راه حلی دارید، بفرمایین.

ممنون

 

مرتبط با انواع نگاه های پسران:

 

در دانشگاه، یه پسر نگاه ها و رفتار خاصی نسبت به من داره

نحوه برخورد به پسری که زل میزنه و جلو نمیاد

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

مثل نوجوان ها نگاه پسران نامحرم رو میذارم به حساب علاقه

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

چطور نگاهی رو خانم ها میتونن علاقه و عشق قلمداد کنن

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

میشه نگاه کردن پسران رو به حساب علاقه شون گذاشت؟

دخترا میتونن نوع نگاه پسران رو تشخیص بدن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)