سلام
دوستان من ، شاید خنده دار باشه ولی برای ازدواج  مذهبی بودن شخص بخصوص از ظاهرش  ریش داشتن و سر و چشم مشکی داشتن  برام واقعا مهمه ...
یعنی ببخشید عاشق اینم شوهرم ریش داشته باشه!! نه اینکه خیلی داشته باشه ... کلا تو صورتش که نگاه می کنی معلوم باشه بچه مذهبیه...
بعد اصلا اصلا علاقه ندارم عروسی بگیرم ... فقط دوست دارم بریم کربلا ..
شاید باورتون نشه ولی الان که دارم می نویسم ته دلم قنج می زنه برا اینا که گفتم
خیلی شور و هیجان دارم....
بعد مشکل اینه هر که میاد خواستگاریم بر عکس اینه ...
مذهبی نیستن و صورتا ۷ تیغه و ..... !!
البته میدونم همه چیز ظاهر نیست... باطنم برام مهمه ... یعنی باطن طرفمم مذهبی باشه...
بعد ظاهر خودمم کلا مذهبیه ... 

ولی خواستگارام اینجوری نیستن....
دو تا سوال دارم یکی اصلا همچین مردی هست که من تو ذهنم ساختم؟! یا من خیلی تخیلی فکر می کنم؟
و اینکه بنظرتون اگر خواستگاری داشتم اینجوری نبود یعنی خیلی مذهبی نبود ""جدای از ظاهر"ش""  آیا ازدواج کنم؟؟

لطفا بدون سرزنش و تیکه و متلک راهنماییم کنید


مرتبط:

منو قانع کنید که ریشم رو نتراشم

به خاطر ریش بلندم در خواستگاری ها جواب رد میشنوم

تجربیات شما در مورد عدم تناسب رویش ریش در صورت

16 سالمه و تازه به بلوغ رسیدم، کی ریش و سبیل در میارم؟

ریش و سبیل من خیلی پراکنده در میاد

تاریخچه ریش گذاشتن

پسرهایی که ریش و ته ریش دارند برام بشدت جذابند!

معرفی ریش تراش، انواع ژیلت ها، کف اصلاح و افترشیو



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)