با سلام و خسته نباشید
25 ساله هستم و فردی مذهبی البته نه زیاد خشک ، بنده علاقه خاصی به ریش دارم و الان ریشم به گفته اطرافیان خیلی بزرگ هست (در حد چهار انگشت ) و چند جایی که رفتم خواستگاری جواب رد دادن .

میخواستم بدونم من الان برای ازدواج حتما باید ریشمو بزنم تا یکی پسند کنه یعنی همه از ریش بدشون میاد . البته ناگفته نماند که کارمند هستم قد بلند و هیکل رو فرمی دارم چند ساله ورزش میکنم از لحاظ صورتم هم متوسط به بالا هستم اینارو گفتم نه واسه تعریف واسه اینکه بدونید که جاهایی که رفتم خاستگاری صرفا واسه ریش رد کردند نه عیب دیگه ای

مرتبط:

عاشق اینم شوهرم آینده ام ریش داشته باشه

منو قانع کنید که ریشم رو نتراشم

تجربیات شما در مورد عدم تناسب رویش ریش در صورت

16 سالمه و تازه به بلوغ رسیدم، کی ریش و سبیل در میارم؟

ریش و سبیل من خیلی پراکنده در میاد

تاریخچه ریش گذاشتن

پسرهایی که ریش و ته ریش دارند برام بشدت جذابند!

معرفی ریش تراش، انواع ژیلت ها، کف اصلاح و افترشیو



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)