با سلام خدمت دوستان گرامی
من یه پسر 21 ساله هستم و مشکلم اینه که رشد ریش هام خیلی با مشکل مواجه شده . یعنی تناسبی بین رشد قسمت های مختلف وجود نداره یعنی به عنوان مثال قسمت چانه و زیر گردن و خط ریش خیلی پر شده اما قسمت روی لپ ها هنوز خالیه در حالیکه من خوشبختانه مشکل هورمونی خاصی هم ندارم و واقعا از این موضوع متعجبم چون کل دوستام ریش های کاملا پر و یکدستی دارن و به نظرم خیلی زیباست .
به خاطر این مشکل مدام مجبورم که ریشامو از ته اصلاح کنم که به هیچ وجه مطلوبم نیست و چون پوست سفیدی دارم به قول دوستان شبیه حلزون میشم !
ممنون میشم اگه دوستان دارو و یا راهکاری به ذهنشون میرسه بیان کنند .

مرتبط:

عاشق اینم شوهرم آینده ام ریش داشته باشه

منو قانع کنید که ریشم رو نتراشم

به خاطر ریش بلندم در خواستگاری ها جواب رد میشنوم

16 سالمه و تازه به بلوغ رسیدم، کی ریش و سبیل در میارم؟

ریش و سبیل من خیلی پراکنده در میاد

تاریخچه ریش گذاشتن

پسرهایی که ریش و ته ریش دارند برام بشدت جذابند!

معرفی ریش تراش، انواع ژیلت ها، کف اصلاح و افترشیو



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)