سلام

ممکنه سوالم کمی از نظر شما عجیب بیاد ولی واقعا نمی دونستم این سوالم رو باید از کی بپرسم .

من ۲۲ سالمه ، ریش و سبیل من خیلی پراکنده در میاد ، یعنی مثلا از ریشم فقط دو طرف زیر خط ریش کمی در میاد با زیر چونه فقط ، خلاصه اگه بذارم کمی بلند بشه احساس می کنم که خیلی زشت میشه برای همین یکی از کارام هر روز‌ بعد بیدار شدن از خواب اینه که‌ صورتم رو کامل میتراشم و صاف میکنم شاید باورتون نشه ولی هنوز کمی ریشم در میاد یعنی این قدری که دست میزنم به صورتم احساس میکنم ریشم داره در میاد میرم صورتمو می تراشم .

یعنی بلا استثنا هر روز شده کارم اصلاح صورتم ، این باعث شده که واقعا کلافه بشم دیگه ، سر همین موضوع اگه مثلا بخوایم مسافرتی بریم یا جایی خانه کسی بخوام چند شب بمونم سر همین قضیه اصلاح روزانه اعصابم به هم میریزه ، هی میگم اگه نتونم اصلاح روزانم رو مثلا خانه اقوام باشیم انحام بدم اگه ریشم در بیاد و منو با این ریش پراکنده ی مسخره ببینن چی میشه ؟ برای همین کلا ترجیح میدم جایی نرم ؛همین مشکل اصلی منه 

لطفا یک راه حلی ، کلا نظری هر چی دارین بگین . واقعا غیر شما نمیدونستم به کی حرف و مشکلمو بگم .
کمکم کنید شاید کمی از بار فشار ذهنی و این افکار که گفتم با کمک شما راحت شم

مرسی


مرتبط:

عاشق اینم شوهرم آینده ام ریش داشته باشه

منو قانع کنید که ریشم رو نتراشم

به خاطر ریش بلندم در خواستگاری ها جواب رد میشنوم

تجربیات شما در مورد عدم تناسب رویش ریش در صورت

16 سالمه و تازه به بلوغ رسیدم، کی ریش و سبیل در میارم؟

تاریخچه ریش گذاشتن

پسرهایی که ریش و ته ریش دارند برام بشدت جذابند!

معرفی ریش تراش، انواع ژیلت ها، کف اصلاح و افترشیو



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)