سلام به دوستان محترم

والا حقیقتش من یه مدتی هست موندم سر دو راهی. چند وقتیه ریشمو میتراشم. بعضیا میگن تراشیدن ریش گناهه. دلایلی هم برا خودشون میارن. اما راستش من تا حالا متقاعد نشدم که حرامه.

نمیدونم واقعا گناهه یا نه. از خیلی ها که میگن تراشیدن ریش حرامه سوال کردم اما جوابها همه تکراری هستن و برا من متقاعد کننده نبودن. اما در عوض خیلی ها هم هستن که میگن حرام نیست.

فقط لطفا نگین چون مرجع تقلیدت میگه جایز نیست پس ریشتو نتراش. اینا رو قبلا هم شنیدم. اگر دلایل دیگه ای دارین بگین. لطفا نظراتتون رو بگین.

مرتبط:

عاشق اینم شوهرم آینده ام ریش داشته باشه

به خاطر ریش بلندم در خواستگاری ها جواب رد میشنوم

تجربیات شما در مورد عدم تناسب رویش ریش در صورت

16 سالمه و تازه به بلوغ رسیدم، کی ریش و سبیل در میارم؟

ریش و سبیل من خیلی پراکنده در میاد

تاریخچه ریش گذاشتن

پسرهایی که ریش و ته ریش دارند برام بشدت جذابند!

معرفی ریش تراش، انواع ژیلت ها، کف اصلاح و افترشیو



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه)